عنوان خبر:استاندار گلستان برنامه هاي سفر هيئت دولت به استان را اعلام كرد
دوشنبه 12 مهر 1389 - 23:46:00


استاندار گلستان ظهر دوشنبه با اعلام جزييات برنامه سفر دو روزه رياست جمهوري به استان گفت: رييس جمهوري و هيئت وزيران روزهاي سه شنبه و چهارشنبه ميهمان مردم هميشه در صحنه گلستان هستند



مهندس 'جواد قناعت' اضافه كرد: رئيس جمهوري صبح سه شنبه وارد استان گلستان مي شود و مراسم استقبال از دكتر احمدي نژاد و هيئت دولت ساعت 9 صبح از چهار راه شهدا به سمت خيابان شهدا و ميدان وحدت و استاديوم آزادي گرگان برگزار مي شود.
وي با بيان اينكه پس از استقبال مردم استان از هيئت دولت، شاهد سخنراني دكتر احمدي نژاد در استاديوم آزادي گرگان خواهيم بود، اظهارداشت: پس از ديدار مردمي رئيس جمهوري و سخنراني، كارگروه فرهنگ و هنر به رياست ،رئيس جمهوري برگزار مي شود.
استاندار گلستان ادامه داد: بسته هاي فرهنگي براي ارائه در اين كارگروه تهيه شده و اين بسته ها در محورهاي 9 گانه شامل بسته هاي نرم افزاري، موضوعات فرهنگي، خانواده، بانوان، جوانان، ورزشهاي همگاني است كه به هيئت دولت تقديم خواهدشد.
وي يادآور شد: پس از اين كارگروه، جلسه هيئت دولت برگزار خواهد شد و ديدار با ايثارگران استان از ديگر برنامه هاي روز اول سفر دولت به گلستان است كه در شامگاه سه شنبه برگزار مي شود.
استاندار گلستان به برنامه هاي روز دوم سفر رئيس جمهوري اشاره و اظهارداشت: سه جلسه براي روز دوم كاري دولت در استان پيش بيني شده كه نشست با مديران دستگاه هاي اجرايي از آن جمله است.
وي تصريح كرد: ديدار با نخبگان و حضور در اجلاس روساي شوراهاي استانهاي كشور از ديگر برنامه هاي سفر دولت به استان است.
قناعت با بيان اينكه سفر دولت به گلستان با ديگر سفرهاي دولت به ساير مناطق كشور متفاوت است، ياداور شد: برخلاف ديگر سفرها، اين بار سفر دولت در روزهاي مياني هفته انجام مي شود.
وي گفت: همچنين با توجه به اينكه اين سفر، اولين سفر رييس جمهور پس از شركت در اجلاس سازمان ملل و سخنراني در نيويورك است، جالب خواهد بود.
قناعت ادامه داد: رئيس جمهوري در سفر به گلستان، ناگفته هاي سفر به سازمان ملل و سخنرانيهاي خود را در اجلاس هاي مختلف اين سازمان بازگو خواهد كرد.
وي گفت: در سفر دولت به گلستان براي جمع آوري نامه ها ستاد مركزي علاوه بر ستادهاي 30 گانه تشكيل شده است و هر كسي مي تواند با مراجعه به ادارات كل استان، پيگير نامه ها و خواسته هاي سفرهاي قبلي و يا جديد باشد.
استاندار گلستان اضافه كرد: اين ستادها به مدت دو روز در استان فعال است و ساعت كاري اين ستادها از هشت صبح تا20خواهد بود.
قناعت افزود: در ستادهاي تعيين شده نمايندگان تام الاختيار وزرا حضور دارند و پاسخگوي مراجعه كنندگان خواهند بود.
وي افزود: براي سفر سوم دولت به استان حدود 200 مصوبه تهيه شده كه پيشنهاد مي شود و اين مصوبات در هيئت دولت كم و زياد خواهد شد.
استاندار گلستان به دو ارمغان پيش از سفر سوم دولت به استان اشاره و اضافه كرد: ارمغان اول ارتقاء بخش گاليكش به شهرستان است كه مقدمات آن فراهم شده و در آينده اي نزديك فرمانداري گاليكش نيز افتتاح مي شود.
وي افزود: ارمغان دوم مربوط به پتروشيمي گلستان است كه بزودي بخشي ازتسهيلات مورد نياز اين پروژه ملي و بزرگ ارائه مي شود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-406.html )