عنوان خبر:نمايش ستاره صبح سبب تقويت گفتمان ديني شد
پنجشنبه 29 دي 1390 - 23:22:27


معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان گفت :
اجراي نمايش بزرگ ستاره صبح در استان سبب ايجاد يک جريان فرهنگي هدفمند و تقويت گفتمان ديني شد.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، عليرضا جمشيدي در دوازدهمين جلسه شوراي اداري استان در سال 90 افزود : ستاره صبح روحيه خودباوري مخاطبين را بالا برد و ضمن برانگيختن حس فرهنگي مخاطبين و مردم با تأکيد بر نقاط حساس و اثر گذار تاريخ ، سبب تقويت هويت ديني گرديد.
وي ياد آور شد : کار و فعاليت فرهنگي همواره از تأکيدات و دغدغه هاي مقام معظم رهبري بوده و هست و سفر سوم رئيس جمهور محترم و هيأت دولت به استان نيز با جهت گيري فرهنگي انجام شد ، پس وظيفه ماست تا زمينه و بستر لازم را در استان فراهم کنيم.
وي خاطرنشان کرد : ما همواره بايد به دنبال اسباب و سببي باشيم که دين را متذکر شويم و آموزه هاي ديني را يادآوري کنيم و نمايش هايي نظير ستاره صبح به اين علت اثرگذار است چون تذکر و مضامين ديني  دارد.
وي تاکيد کرد: فراهم کردن زمينه فراگيري و تعليم دين وظيفه همه ما بخصوص مديران و خدمتگذاران نظام است.
جمشيدي در ادامه با بيان اينکه 7 درصد جمعيت استان از اين نمايش ديدن کردند گفت : بيش از 120 هزار نفر از ميان 500 هزار متقاضي موفق به تماشاي ستاره صبح شدند که در اين ميان 50 درصد از کل بينندگان دانشجويان و دانش آموزاني بودند که امروز بيش از هر زماني هدف شبيخون فرهنگي و جنگ نرم دشمنان نظام هستند.
وي ميانگين سني مخاطبين را 25 سال عنوان کرد و افزود : از تمام نقاط استان و همه قوميتها به دليل جذابيتهاي بيش از حد انتظار و جلوه هاي ويژه سنگين ، از اين نمايش ديدن کردند.
وي در پايان اظهار داشت :در نظر سنجي هاي انجام شده بيش از 90 درصد مخاطبين و تماشاگران نظر عالي داشتند و 10 درصد نيز گزينه هاي خيلي خوب و خوب را در خصوص نمايش ستاره صبح انتخاب کردند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4067.html )