عنوان خبر:رضايت مردم از کارگزاران نظام حضور حداکثري را در پي خواهد داشت
يكشنبه 2 بهمن 1390 - 03:01:40


معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان با بيان اينکه انتخابات مهمترين مساله نظام است گفت :
استراتژي نظام حضور حداکثري و قانون مداري در انتخابات است و وقتي همه صادقانه به مردم خدمت کنيم و رضايت مردم راجلب کنيم آنگاه حضور مردم حداکثري خواهد شد.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، "عليرضا جمشيدي" در همايش " بصيرت، وفاق ملي و حضور حداکثري " در شرکت توزيع نيروي برق استان افزود : ما کارگزاران نظام ديني هستيم و بايد درد مردمي را که مقام معظم رهبري همواره به آنها اعتمادداشته و افتخار مي کند بفهميم و به مشکلاتشان رسيدگي کنيم.
وي ادامه داد: محل کار تنها جاي کارکردن و خدمت کردن و جلب رضايت مردم است و بايد از هرگونه مجادلات سياسي پرهيز نمود.
رئيس ستاد انتخابات استان افزود: ممکن است هر کدام از ما نسبت به يک مصداق به عنوان داوطلب،کانديدا و نامزد انتخابات تعلق خاطرقلبي داشته باشيم ، اما وقتي که در جايگاه مدير نظام اسلامي قرار مي گيريم همه افراد براي ما علي السّويه هستند  و حق تبليغ و هزينه از بيت المال را به نفع هيچ شخص، گروه و جرياني  در انتخابات نخواهيم داشت.
وي خاطر نشان کرد : ما ميراث دار نهضت اباعبدالله (ع) هستيم و بايد هرچه را که تا بحال انجام داده ايم تقويت کرده و حرف شنوي و تبعيتمان را از منصب ولايت مطلقه فقيه استمرار ببخشيم و همواره پشتيبان اين جايگاه باشيم.
جمشيدي ياد آور شد : اگر چالشهايي را که در طول اين 33 سال با آنها مواجه بوده ايم  بررسي کنيم غير از منصب ولايت فقيه هيچ منصب و جايگاهي قادر به خنثي کردن توطئه ها و چالشها نبوده و وظيفه ماست که همواره قدر دان اين نعمت الهي باشيم.
وي با بيان اينکه نهضت اباعبدالله (ع) پيروزي خون بر شمشير بود گفت : وقتي که به تاريخ انقلاب و 8 سال دفاع مقدس مي نگريم ، تکرار پيروزي خون بر شمشير را با خونهايي که ملت دادوبا دست خالي در مقابل رژيم منحوس پهلوي و بيش از 40 کشور پشتيبان صدام طي انقلاب و جنگ تحميلي ايستادگي کرد ، مشاهده مي کنيم.
معاون استاندار در بخش ديگري از سخنانش اظهار داشت : پيامبر اعظم اسلام (ص) از ويژگي هاي شخصيتي بالايي برخوردار بود و با بصيرتي که در وجودشان بود به مسير و نهضتش ايمان قلبي و قاطع داشت وشبيه همان ويژگي رادرمعمار کبير انقلاب اسلامي مي توان جستجو کرد.
جمشيدي تصريح کرد : اينکه شخص مقام معظم رهبري فراوان از بصيرت سخن گفته اند و بر آن تأکيد دارند به اين دليل است که رهبري نظام و نهضت همواره بايد از بصيرت بهره مند باشند و ثانيا امت اسلامي بدون بصيرت نمي تواند پيروي و راهوري کند.بنابراين ،عزت واقتدار نظام ديني ناشي از بصيرت امت وامامت است.
وي در پايان تاکيد کرد : مسلمان با بصيرت و آگاه به مسائل زمان هيچگاه دچار لغزش و انحراف نخواهد شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4077.html )