عنوان خبر:اعلام برنامه حضور وزراي دولت احمدي‌نژاد در شهرستان‌هاي گلستان
دوشنبه 12 مهر 1389 - 23:50:50


مدير دفتر ارزيابي عملكرد پاسخگويي به شكايات استاندار گلستان ظهر امروز در جمع مديران استان اظهار داشت: طي حكمي از سوي وزير، 28 ستاد ارتباط مردمي وظيفه رسيدگي به مشكلات مردمي را به عهده دارند.



محمدعلي نوبخت ارتباط مردمي و نامه‌هاي مردمي را از بخش‌هاي مورد تاكيد سفر هيئت دولت به استان معرفي كرد و بيان داشت: ستاد مركزي در ساختمان سازمان تبليغات گلستان مستقر است و از عصر امروز تا پايان سفر مركزيت ستاد در همين مكان به ارائه خدمات خود مي‌پردازد.
وي افزود: ستاد پردازش نامه‌ها در ساختمان نخبگان با حضور 250 نيرو اين وظيفه را به انجام خواهند رسانيد.
مدير دفتر ارزيابي عملكرد پاسخگويي به شكايات استان گلستان، با توضيح ستاد سامت (سامانه الكترونيك) بيان داشت: اين سامانه به ثبت‌نامه‌ها پرداخته كه پس از سفر نمايندگان انفورماتيك به اين مجموعه متصل خواهد شد و نامه‌ها از طريق سامت پيگيري خواهند شد.
به گفته نوبخت بنرهايي در سطح شهرهاي استان با معرفي آدرس اين 28 دستگاه مذكور ارتباط مردم با بخش مربوطه را تسهيل مي‌كنند.
وي افزود: برنامه متمركز ديدار رياست جمهوري در شهرستان گرگان خواهد بود.
مدير دفتر ارزيابي عملكرد پاسخگويي به شكايات از مديران دستگاه‌ها خواست هرگونه هماهنگي مورد نياز با فرماندار گرگان در ارتباط با محل ميزباني سخنراني رياست جمهور داشته باشند.
به گفته وي بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته در هر شهرستان يك وزير و يا معاون حضور خواهد داشت تا از ازدحام احتمالي جمعيت در يك نقطه جلوگيري شود.
در شهرستان آزادشهر وزير تعاون، در شهرستان راميان وزير دادگستري، در شهرستان كردكوي وزير راه و ترابري، در شهرستان مينودشت وزير صنايع و معادن، در شهرستان مراوه‌تپه وزير جهاد كشاورزي، در شهرستان بندرگز وزير دفاع و پيشتيباني نيروي مسلح حضور خواهد يافت.
در شهرستان كلاله وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، در شهرستان آق‌قلا وزير رفاه و تامين اجتماعي، در شهرستان گنبدكاووس معاونت توسعه و سرمايه انساني رئيس جمهور، در شهرستان علي‌آبادكتول وزير مسكن و شهرسازي، در شهرستان بندرتركمن وزير كار و امور اجتماعي و در شهرستان گميشان رئيس سازمان تربيت بدني حضور خواهند داشت.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-409.html )