عنوان خبر:برنامه‌هاي سفر هيئت دولت به گلستان اعلام شد
دوشنبه 12 مهر 1389 - 23:51:53


به نقل از روابط عمومي استانداري گلستان، جواد قناعت در تشريح برنامه‌هاي سفر دولت در گرگان اظهار داشت: رئيس جمهوري و هيئت وزيران روزهاي سه‌شنبه و چهارشنبه مهمان مردم هميشه در صحنه گلستان هستند.



وي تصريح كرد: رئيس جمهوري صبح سه‌شنبه وارد استان مي‌شود و مراسم استقبال از رئيس جمهوري و هيئت دولت ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه از چهار‌راه شهدا به سمت خيابان شهدا و ميدان وحدت و استاديوم آزادي گرگان برگزار مي‌شود.
قناعت خاطرنشان كرد: پس از استقبال مردم استان از هيئت دولت، شاهد سخنراني احمدي نژاد در استاديوم آزادي گرگان هستيم.
استاندار گلستان گفت: پس از ديدار مردمي رئيس جمهوري و سخنراني، كارگروه فرهنگ و هنر به رياست رئيس جمهوري برگزار مي‌شود.
وي افزود: بسته‌هاي فرهنگي براي ارائه در اين كارگروه تهيه شده و اين بسته‌ها در محورهاي 9 گانه كه شامل بسته‌هاي نرم‌افزاري، موضوعات فرهنگي، خانواده، بانوان، جوانان و ورزش‌هاي همگاني است به هيئت دولت تقديم مي‌شود.
وي يادآور شد: پس از اين كارگروه، جلسه هيئت دولت برگزار مي‌شود و سخنراني رئيس جمهوري با مردم استان در شبكه سبز از ديگر برنامه‌هاي روز اول سفر دولت به استان است.
وي عنوان كرد: ديدار با ايثارگران استان از ديگر برنامه‌هاي روز اول سفر دولت به استان است كه در شامگاه سه‌شنبه برگزار مي‌شود.
استاندار گلستان به برنامه‌هاي روز دوم رئيس جمهوري اشاره و اضافه كرد: سه جلسه براي روز دوم كاري دولت در استان پيش‌بيني شد كه نشست با مديران دستگاه‌هاي اجرايي از جمله آن است.
قناعت عنوان كرد: ديدار با نخبگان و حضور در اجلاس روساي شوراهاي استان‌هاي كشور از ديگر برنامه‌هاي سفر دولت به استان است.
وي با بيان اينكه سفر دولت به گلستان با ديگر سفرهاي دولت در ساير مناطق كشور متفاوت است، خاطرنشان كرد: بر خلاف ديگر سفرها كه زمان سفر دولت آخر هفته بود، اين بار سفر دولت در روزهاي مياني هفته برگزار مي‌شود.
استاندار گلستان يادآور شد: همچنين با توجه به اينكه اين سفر نخستين سفر پس از شركت در اجلاس سازمان ملل و سخنراني در نيويورك است، جالب خواهد بود.
قناعت عنوان كرد: رئيس جمهوري در سفر به گلستان ناگفته‌هاي سفر به سازمان ملل و سخنراني‌هاي خود را در اجلاس‌هاي مختلف اين سازمان را بازگو مي‌كند.
وي گفت: در سفر دولت به گلستان براي جمع‌آوري نامه‌ها ستاد مركزي علاوه بر ستادهاي 30 گانه تشكيل شده است و هر كسي مي‌تواند با مراجعه به ادارات كل استان، پيگير نامه‌ها و خواسته‌هاي سفرهاي قبلي و ياد جديد باشد.
استاندار گلستان خاطرنشان كرد: اين ستادها به مدت دو روز در استان فعال است و ساعت كاري اين ستادها از هشت صبح تا 20 است.
قناعت افزود: در ستادهاي تعيين شده نمايندگان تام‌الاختيار وزرا حضور دارند و پاسخگوي مراجعه‌كنندگان هستند.
وي افزود: براي سفر سوم دولت به استان حدود 200 مصوبه تهيه شد كه پيشنهاد مي‌شود و اين مصوبات تهيه شده در هيئت دولت كم و زياد مي‌شود.
استاندار گلستان به دو ارمغان پيش از سفر سوم دولت به استان اشاره و اضافه كرد: ارمغان نخست ارتقاي بخش گاليكش به شهرستان است كه مقدمات آن فراهم شده و در آينده‌اي نزديك فرمانداري گاليكش نيز افتتاح مي‌شود.
وي افزود: ارمغان دوم مربوط به پتروشيمي گلستان است كه به‌زودي بخشي از تسهيلات مورد نياز اين پروژه ملي و بزرگ ارائه مي‌شود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-410.html )