عنوان خبر:قرار گرفتن گلستان در رتبه سوم نهضت قرآنی
پنجشنبه 6 بهمن 1390 - 02:32:17


مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت:
در نهضت قرآنی که مورد تایید رهبر است در جایگاه سوم کشور قرار داریم.



به گزارش پیام گلستان به نقل از خبرگزاری فارس ، عیسی پایین‌محلی عصر امروز در همایش شورای آموزش و پرورش گلستان اظهار داشت: امروز هیچ چیز بالاتر از خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران نیست و معلمین نقش تربیتی بزرگی را در این راستا ایفا می‎کنند.
وی افزود: امروز در راس مسائل تربیتی رهبر معظم انقلاب قرار دارد و این به معنای جایگاه باارزش این مسئله برای نظام و کشور است.
پایین‎محلی با اشاره به وضعیت آشفته دنیا خاطرنشان کرد: امروز در این اوضاع آشفته ایران کشوری موفق است و تحریم نفتی نیز از این موفقیت چیزی کم نخواهد کرد و به عزت کشور ما اضافه خواهد کرد و اینها برای این است که ما رهبری موفق داریم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان با بیان اینکه روسای آموزش و پرورش استان کار مهمی را انجام داده‎اند، تصریح کرد: در طرح قرآنی گلستان رتبه 32 کشور را داشته است که با همت مسئولان در این عرصه موفق شده‎ایم رتبه سه کشور را بدست آوریم.
وی با بیان اینکه طرح نهضت قرآنی از دستورات مقام معظم رهبری است، تاکید داشت: تعهد استان در این راستا تربیت 60 هزار نفر تربیت شده قرآنی بوده است که این رقم تا 100 هزار نفر در گلستان محقق شده است.
پایین‌محلی اذعان داشت: ما معلم شده‎ایم برای تحقق یک هدف و آن نیز تسهیل شرایط اجرایی تربیت است و تمام هدفمان این است که فرزندان ایران اسلامی را به خدا نزدیک کنیم و اگر این کار را نکنیم معلمی را انجام نداده‎ایم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با بیان اینکه مناسبت‎های مختلف از آن لحاظ مهم است که برای توصیه و رسیدن به خدا باشد، ابراز داشت: با توجه به مناسبت‎های گذشته و در پیش رو قرار داشتن ایام‌الله دهه فجر باید به خاطر داشت که این ایام از این لحاظ مهم است که برای ما حکم یادآوری را دارد.
وی با اشاره به اینکه با ولایت بودن با خدا بودن است، اظهار داشت: بعد از 32 سال از گذشت انقلاب بسیاری از بزرگان که در کنار امام بودن زمین خوردن و در همه اینها تنها یک چیز کمرنگ شد و آن ولایت‌پذیر بودن است.
پایین‌محلی ابراز داشت: با ولایت بودن افراد تنها در عمل خودش را نشان می‎دهد و انقلاب اسلامی مانند الکی است که ناخالصی‎ها را نگه می‎دارد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4109.html )