عنوان خبر:جنگ تحميلي را نخبگان فرماندهي كردند
دوشنبه 12 مهر 1389 - 23:53:01


علي‌اكبر سوخته‌سرايي معاون مديريت و توسعه منابع انساني استاندار گلستان، ظهر امروز در جمع نخبگان بسيجي استان با اشاره به جنگ نرمي كه دشمن براي كشور ايران تدارك ديده است، اظهار داشت: همان‌طور كه شجاعت دولتمردان و دلاوري رزمندگان طرح‌هاي فريبكارانه دشمن را در هم ريخت و دشمن را در سنگر خود به خاك ذلت نشاند هم اكنون نيز ارزش‌هاي الهي مانع از نفوذ توطئه در سرزمين ايران مي‌شود.



وي به مقايسه دو كشور در اين حماسه پرداخت و افزود: تلفات دشمن بيش از 400 هزار نفر بود و اين در حالي است كه شمار شهيدان ما به مرز 50 هزار نفر رسيده بود.
معاون مديريت و توسعه منابع انساني استاندار گلستان با يادآوري دكتر شهيد مصطفي چمران كه با كسب رتبه ممتاز علمي، رزمنده بودن را انتخاب كرد و در جنگ حماسه‌هاي بي‌بديلي آفريد، افزود: انديشمندان ما نشانه ملت ما هستند.
سوخته‌سرايي از وجود دانشگاه‌ها و مراكز علمي و فناوري به عنوان ظرفيت‌هاي خوب استان ياد كرد و ادامه داد: توسعه دانشگاه پيام نور، ايجاد دانشگاه جامع گلستان، مركز سلول‌هاي بنيادين در دانشگاه علوم پزشكي، مركز رشد و مركز بانك بند ناف شمال كشور از جمله مراكز علمي است كه يا ايجاد شده اند و يا در حال ايجاد هستند.
وي از تعامل با سازمان آموزش و پرورش خبر داد و خاطرنشان كرد: با شناسايي نخبگان در مدارس و ارتباط با دفتر نخبگان از مواردي است كه در ارتقاي علمي استان نقش دارند.
معاون مديريت و توسعه منابع انساني استاندار گلستان اظهار اميدواري كرد كه در آينده بسيار نزديك شاهد تحقق اهداف‌ چشم‌انداز نظام باشيم و با برگزاري جلسات هم‌انديشي با صاحبان امر و استفاده از كمك فكري نخبگان در توسعه همه‌جانبه استان بكوشيم.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-411.html )