عنوان خبر:پيگيري طرح تخريب 28 جنگل در گلستان
دوشنبه 12 مهر 1389 - 23:54:19


اسدالله قره‌خاني نماينده مردم علي‌آباد كتول، ظهر امروز جمع دهياران علي‌آباد كتول با بيان اينكه اداره منابع طبيعي و سازمان محيط زيست گاهي با انجام برخي فعاليت‌ها سبب تخريب‌‌هاي زيادي در محيط زيست شده‌اند، اظهار داشت: به عنوان مثال اين دستگاه‌‌ها با عنوان برداشت علمي به برخي مناطق ورود پيدا مي‌كنند و به تخريب جنگل‌ها دست مي‌زنند.



وي تصريح كرد: به هر حال برداشت، برداشت است و علمي و غيرعلمي هم ندارد.
قره‌خاني با بيان اينكه اين دستگاه‌ها در انجام امور مربوط به خود با دست و دلبازي اقدام مي‌كنند، ادامه داد: اين در حالي است كه همين دستگاه‌ها گاهي به بهانه قانون و بخشنامه مانع احداث يك كارخانه كه اشتغالزايي تعدادي از جوانان استان را به دنبال دارد، مي‌شوند.
نماينده مردم علي‌آبادكتول در مجلس شوراي اسلامي گفت: محيط زيست و منابع طبيعي گاه در فضايي آرماني تصميم‌ مي‌گيرند و بخشي‌نگري اين دستگاه‌ها سبب بروز مشكلاتي شده است.
قره‌خاني بيان داشت: به هر حال قانون استفساريه دارد و گاهي مي‌شود از آن برداشت دوگانه‌اي داشت و آيين‌نامه‌هايي هم كه براي قانون نوشته مي‌شود، مي‌تواند راهگشاي خوبي براي رفع مشكلات باشد اما اين دستگاه‌ها به هيچ وجه به اين راه‌ها توجه نمي‌كنند و تنها راه خود را در پيش مي‌گيرند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-412.html )