عنوان خبر:بسیج فراجناحی است
جمعه 7 بهمن 1390 - 19:09:50


بخشدار مرکزی آق قلا با تبیین نقش بسیج در حفظ و تامین امنیت جامعه گفت:
بسیج را باید فراجناحی نگریست چرا که بسیج متعلق به همه آحاد ملت و حافظ ارزش های اسلامی و انقلابی است.


به گزارش پیام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر، طاهرقربان دلیجه عصر پنجشنبه در جمع روسای شوراها و دهیاران و مسئولان پایگاه های بسیج روستاهای این بخش به نقش و جایگاه بسیج در فرهنگ سازی، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی به جامعه بویژه جوانان و نوجوانان این مرز و بوم اشاره کرد.

وی اظهار داشت: نهضت پایگاه سازی موجب تقویت وگسترش فرهنگ بسیجی می شود.

بخشدارمرکزی آق قلا تاکید کرد: فرهنگ بسیجی ریشه در اندیشه های اسلامی و باورهای دینی ما داشته و از اینرو راه برون رفت از مشکلات کشور، توجه به تفکر بسیجی و الهام گرفتن از منویات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است.

وی افزود: بسیج مدافع و حافظ ارزش های انقلاب است و این وظیفه سنگینی است که بسیجیان بااتکا به اصل ولایت پذیری و پایبندی آگاهانه وهوشیارانه به رهنمودهای مقام معظم رهبری به خوبی از عهده این وظیفه خطیر برآمده اند.

دلیجه بیان داشت: هرجا امنیت و اقتدار کشور و جامعه به خطر افتد، بسیج خالصانه و جانانه به میدان آمده و خواهد آمد.

بخشدارمرکزی آق قلا با اذعان به این که تفکر بسیجی باید همواره با تشکل بسیجی همراه باشد تا اهداف بلند بسیج عینیت پیدا کند، نهضت پایگاه سازی را گام مهمی دراین زمینه عنوان کرد.

وی در این راستا از روسای شوراها ودهیاران روستاهای تابعه خواست، به منظور تقویت و توسعه کمی وکیفی فعالیت پایگاه های بسیج در روستاها تمامی سعی و تلاش خود را برای اهدا و یا تامین زمین مناسب برای احداث پایگاه های بسیج برادران و خواهران به کارگیرند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4125.html )