عنوان خبر:بايد با همدلي در راستاي رشد ورزش گلستان گام برداريم
جمعه 16 مهر 1389 - 21:17:35


ابراهيم غفاري رئيس اداره تربيت بدني شهرستان گنبدكاووس امروز در گرگان اظهار داشت: بايد ارتباطات نزديك‌تر باشد و براي حل مسائل مهم، همفكري كرده تا ورزش گلستان برجسته شود.



وي افزود: نكاتي كه سبب بروز برخي مشكلات در هيئت‌هاي ورزش استان‌ها و شهرستان‌ها شده بايد با نيتي پاك مطرح شود تا با هم‌انديشي يكديگر موجبات رشد و توسعه ورزش گلستان را فراهم آوريم.
وي در ارتباط با وضعيت ورزش شهرستان گنبدكاووس، يادآور شد: شهرستان گنبدكاووس در چند رشته مختلف قهرمان بلامنازع كشور است اما نگاه اين نيست كه اگر گنبدكاووس در برخي رشته‌ها داراي نماينده در كشور بوده به استان توجه نشود، بلكه هدف مشترك و مهم پيشرفت ورزش استان گلستان است.
رئيس اداره تربيت بدني شهرستان گنبدكاووس ادامه داد: حدود 40 درصد ورزش‌هاي قهرماني استان در گنبدكاووس بوده اما بايد با وحدت و هم‌انديشي، تيم‌هاي اعزامي به مسابقات كشوري قدرتمند باشند.
غفاري با انتقاد از روساي هيئت‌هاي استان اضافه كرد: برخي روساي هيئت‌هاي استان حتي يك بار هم به شهرستان‌ها مراجعه نكرده‌اند و بايد به هيئت‌هاي شهرستاني كمك شود.
وي در خصوص وضعيت ژيمناستيك استان گفت: ظرفيت ژيمناستيك استان فوق‌العاده است و با اين روند به سمت و سويي مي‌رويم كه در آينده قطب ژيمناستيك ايران مي‌شويم و عمده‌ترين دليل اين پيشرفت، تعامل بين تربيت بدني و هيئت ژيمناستيك بوده است.
رئيس تربيت بدني شهرستان گنبدكاووس، تعامل بين تربيت بدني اين شهرستان و هيئت‌هاي ورزشي را مثبت دانست و خاطرنشان كرد: در انتخاب روساي هيئت‌ها، برگزاري مسابقات كشوري و كلاس‌هاي مربيگري و داوري، هماهنگي مناسبي با روساي هيئت‌ها داريم و اينگونه ارتباطات موجب وحدت ورزش در استان مي‌شود.
وي استفاده از منابع كشور در گلستان را لازمه رشد ورزش در استان دانست و گفت: بايد بخشي از صنعت را به استان‌هاي كم بضاعت انتقال دهند تا بتوان از طرفيت ورزشي تمام استان‌ها براي پيشرفت ورزش كشور بهره برد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-419.html )