عنوان خبر:شاخص اصلي در برگزاري انتخابات، اجراي قانون است
يكشنبه 16 بهمن 1390 - 01:28:46


استاندار استان گلستان، ضمن احترام به حقوق همه افراد و کانديداها در انتخابات، اظهارداشت: آنچه در انتخابات شاخص است،  اجرا و رعايت قانون مي باشد.



به گزارش پیام گلستان مهندس "جواد قناعت" در گفت و گويي خبري با پايگاه اطلاع رساني استانداري گلستان تاکيد کرد: براي جلوگيري از ابهامات، تغييراتي در هيأتهاي نظارتي و اجرايي انتخابات استان انجام شده تا از تمام سلائق و علائق در آنها استفاده شود و بر مبناي قانون و قانون مداري حرکت کنند.
وي افزود: اکنون از پنج هيئت بازرسي استان، چهار چهره، جديد هستند تا ضمن احترام به هر نوع سليقه وهر قوميتي؛ بازرسي انتخابات جدي تر، سالم تر و پررنگ تر از گذشته باشد و با تخلفات احتمالي برخورد شود.
قناعت با اشاره به اينکه تمام عوامل اجرايي، نظارتي و بازرسي استان پاي کار هستند، گفت: در اجراي انتخابات هيچ مشکل و نگراني نيست زيرا که در همه فرمانداران مشخص هستند ، دوره هاي آموزشي متعدد، برگزار و بازديدهاي سرزده از هيئتها انجام شده و با حضور نمايندگان و بازرسان در پاي صندوقهاي راي، احتمال هر نوع خطا به صفر مي رسد.
اين مقام عالي اجرايي گلستان تصريح کرد: آنچه بايد مد نظر باشد، حضور حداکثري است تا بتواند از تحريم ها جلوگيري کند و در نرخ ارز تاثير گذار باشد.
قناعت گفت: اکنون بلوک غرب در حال فروپاشي است و آنها معتقد به جلوگيري از حضور حداکثري مردم در انتخابات هستند تا بگويند ايران اسلامي پشتوانه مردمي خود را از دست داده است.
وي يادآورشد: تحريم هاي دشمنان جديد نيست و 33 سال است که ايران اسلامي در تحريم قرار دارد و تنها حضور در انتخابات است که مي تواند پاسخ دندان شکن و محکم به اين تحريم ها باشد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4194.html )