عنوان خبر:آراي مردم در انتخابات براي نظام اقتدار ايجاد مي کند
يكشنبه 16 بهمن 1390 - 01:36:11


استاندار استان گلستان گفت:
آنچه براي نظام مقدس جمهوري اسلامي اقتدار ايجاد مي کند ، آراي مردم در انتخابات است.



به گزارش پیام گلستان مهندس "جواد قناعت" در مصاحبه با پايگاه اطلاع رساني استانداري گلستان اظهارداشت: لازم است که مسئولان و دست اندرکاران انتخاباتي و مطبوعات استان، هر چه را که موجب افزايش درصد آراي مردم مي شود در دستور کار قرار دهند.
وي ادامه داد: به دليل شرايط حساس کشور، قانون مداري مساله مهمي است و لازم است همه افراد از هر قوميتي بر محور قانون حرکت کنند تا مبادا در آراي مردم تغيبيراتي ايجاد شود.
قناعت با تاکيد بر مشارکت حداکثري مردم در انتخابات و قانون مداري تصريح کرد: انتخابات از موضوعات اصلي و متعلق به مردم است و نظام اسلامي ما بر پايه اين انتخابات و براساس آرا و افکار مردم استقرار دارد و نگاههاي داخلي وخارجي بدان دوخته شده است.
استاندار گلستان گفت: آنهايي که اين نظام را به عدم دموکراسي متهم مي کنند تاکنون به اندازه ايران نه انتخابات داشته اند نه مشارکت مردم آنها به اين اندازه بوده است.
وي اظهارداشت: دول غربي معتقدند که اگر انتخابات ايران براساس آنچه رهبر انقلاب مي خواهد يعني سالم، بانشاط و با حضور حداکثري برگزار شود و ترکيب مجلس نيز از نيروهاي انقلابي باشند، مدل ايراني اسلامي که مد نظر رهبر انقلاب ايران است، تثبيت مي شود و اين مدل، فراگير و جهاني مي شود.
استاندار گلستان از اصحابه رسانه استان درخواست کرد که نگاه خود را به انتخابات تغيير دهند و به گرم شدن تنور انتخابات کمک کنند تا شور و درصد مشارکت افراد افزايش يابد زيرا که بنا به گفته رهبر معظم انقلاب، يکي از اسرار شکست نظام، عدم پشتوانه مردمي است و اين در حالي است که تنها نظام مردمي جهان، جمهوري اسلامي ايران مي باشد.
قناعت در پايان نيز از کانديداها خواست که ضمن احترام به سلائق و حق انتخاب براي يکديگر، قانون مداري و حرکت بر مدار قانون را، مبناي اصلي فعاليت خود قرار دهند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4196.html )