عنوان خبر:امداد رسانی در روستاهای گلستان
سه شنبه 18 بهمن 1390 - 23:01:36


مدیرکل مدیریت بحران گلستان از ادامه امدادرسانی به افراد محاصره در برف و کولاک استان خبر داد.



به گزارش پیام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر، رسول حسام صبح دوشنبه در تشریح اقدامات انجام شده افزود: محورهای سطح استان باز است و مسیر خوش ییلاق ساعتی قبل بازگشایی شد ولی با یخبندان مواجه است.

وی اظهار داشت: در محورهای کوهسانی در کلاله، بجز روستای چش خجه لر که در حال بازگشایی است، سایر محورها باز است ولی تردد باید با زنجیرچرخ باشد.
حسام گفت: در شهرستان مراوه تپه همه روستاها بازگشایی شد و در علی آباد نیز پنج روستا از جمله چینو، ماهیان، سیاه مرکزه،در حال بازگشایی است.

وی عنوان کرد: در رامیان نیز روستای کشکک در حال بازگشایی است و الهادی و یک یک روستای دیگر در حال انتقال دستگاه هستیم و مابقی روستاها مشکل ندارند.
حسام گفت: روستای حاجی آباد کردکوی هنوز بازگشایی نشد و همکاران در حال انجام کار هستند و در مینودشت محور اصلی روستایی دوزین بازگشایی شد.
مدیرکل مدیریت بحران گلستان گفت: اکنون در حال بازگشایی مسیر دوزین  به روستاهای اطراف هستند، ولی در محورهای فرعی در پنج روستا تا فردا بازگشایی می شود.
وی با بیان اینکه تاکنون مشکل حادی در شهرستانها گزارش نشده است، ادامه داد: در شب گذشته نسبت به انتقال پنج بیمار شامل چهار زن باردار و یک بیمار دچار شکستگی دست از دوزین اقدام شد.

حسام افزود: همچنین امروز صبح نسبت به انتقال یک مادر باردار از طریق بالگرد اقدام و هم اینک یک مادر آسیب دیده بر اثر احشام نیز در حال امداد رسانی است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4213.html )