عنوان خبر:انقلاب اسلامی موجی از بیداری اسلامی را طنین انداز کرده است
سه شنبه 18 بهمن 1390 - 23:01:55


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول گفت:
انقلاب اسلامی موجی از بیداری اسلامی را در کشورهای منطقه طنین انداز کرده است.



به گزارش پیام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر، علیرضا ایرانبخش بعد از ظهر دوشنبه در جلسه هم اندیشی کارکنان با هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر، از انقلاب اسلامی بعنوان تجلی حماسه ای شکوهمند یاد کرد.

وی اظهار داشت: با تبدیل ظلمات دنیای مادی به نور وحی و ارزشهای اسلامی، صفحه ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشوده است و آوای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را همچون موجی از بیداری اسلامی در کشورهای منطقه طنین انداز کرده است.

رئیس کمیته پژوهش و فناوری منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این مطلب که دهه فجر فرصت مناسبی برای ارزیابی فعالیتها و دستاوردهای انقلاب اسلامی طی سی و سه سال گذشته است، کسب رتبه اول تولید علم و انتشار مقالات علمی در منطقه را یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد.

وی عنوان کرد: دشمنان باید بدانند با پیوستگی و همبستگی مردم و نظام، ابزار تهدید و تحریم دیگر اثر نخواهد داشت. یرانبخش در بخش دیگری از سخنان خود ، دانشگاه آزاد اسلامی را ضرورتی برآمده از انقلاب شکوهمند ایران برشمرد که بر مبنای نیازها و شرایط نسل جوان به یکی از اهداف حیاتی انقلاب و آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر افزایش فرصت دسترسی به آموزش عالی با عزم جدی، صبر بسیار، خلاقیت و همت جمعی پاسخ داده است.
رئیس واحد علی آباد کتول با بیان این مطلب دانشگاهها و مراکز آموزش عالی بعنوان کانون فکر و اندیشه در رشد و توسعه کشور نقش بسزایی دارند، برنامه ریزی دقیق و سنجیده در جهت خدمت رسانی شایسته به جامعه دانشگاهیان را عامل ایجاد فضایی سالم برای پرورش علم و اندیشه دانست.
وی گفت:‌ خدمت رسانی مناسب و احترام به حقوق مردم یکی از شاخص های اصلی سنجش کارآمدی و رشد و توسعه است که در فرهنگ اسلام و آموزه های تربیتی و اخلاقی به آن سفارش شده است.

وی با بیان این مطلب که ارتقاء و حفظ کیفیت خدمت رسانی از اولویتهای نظام اداری در دانشگاه آزاد اسلامی است، از تمامی کارکنان واحد علی آباد کتول خواست تا با همت و عزمی راسخ با تکریم شایسته و به هنگام ارباب رجوع ، زمینه تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف را فراهم کرده و روند رو به رشد علم و دانش را تسریع و تحکیم کنند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4217.html )