عنوان خبر:آغاز بهره برداري و عمليات اجرايي 104 پروژه عمراني توليدي در علي آباد
پنجشنبه 20 بهمن 1390 - 01:43:35


در هفتمين روز از ايام خجسته پپروزي انقلاب اسلامي 104 پروژه عمراني توليدي و اشتغالزايي با حضور معاون امور عمراني استاندار گلستان ، مديران کل و فرماندار در شهرستان علي آباد به بهره برداري رسيد و يا عمليات اجرايي آنها آغاز شد.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پايگاه اطلاع رساني استانداري گلستان، 92 پروژه عمراني، توليدي و اشتغالزا به بهره برداري رسيد و 12 پروژه عمراني نيز، در اين مراسم با 367 ميليارد و 813 ميليون ريال اعتبار کلنگ زني شد.

از جمله پروژه هاي مهم بهره برداري شده در اين شهرستان مي توان به گازرساني همزمان به سه روستا در روستاي اميرآباد،افتتاح مدرسه راهنمايي فاضل آباد  و بهره بردراي از ايستگاه شماره دو CNG در فاضل آباد اشاره کرد.

کشتارگاه صنعتي دام سبک و سنگين نيز، از مهمترين پروژه هايي بود که کلنگ اجراي آن در اين شهرستان به زمين زده شد.

با بهره برداري از اين پروژه، 150 شغل در يک شيفت، شغل ايجاد مي شود و تا سه شيفت کاري نيز، قابل توسعه مي باشد .

فرماندار شهرستان علي آباد در آيين بهره برداري از اين پروژه ها گفت: با پيروزي انقلاب اسلامي، ترکيب اين شهرستان از حالت روستايي به شهر بزرگ تبديل شده و شکل گيري مراکز اقتصادي متعددي از جمله نيروگاه علي آباد و مناطق مهم گردشگري از اقداماتي است که با پيروزي انقلاب در اين شهرستان ايجاد شده و شهر را متمايز از قبل از انقلاب ساخته است.

"علي اکبر کي پور" افزود: اين شهرستان رشد و توسعه خود را در همه شاخص ها به وضوح نشان مي دهد و افرادي که شرايط قبلي را مشاهده کردند اين تفاوتها را به خوبي لمس مي کنند.

هفتمين روز از ايام خجسته پپروزي انقلاب اسلامي به نام "انقلاب اسلامي، جوانان، خودباوري و نهضت علمي " نامگذاري شده است.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4234.html )