عنوان خبر:پيروزي انقلاب اسلامي ناشي از اراده راسخ امام و مردم بود
پنجشنبه 20 بهمن 1390 - 01:48:08


معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان گفت :
اين اراده راسخ و عزم استوار امام راحل و مردم بود که باعث پيروزي انقلاب و استقرار نظام اسلامي شد.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، عليرضا جمشيدي ظهر سه شنبه در همايش بزرگ "انقلاب ، اقتدار و حضور آگاهانه " در مجموعه ورزشي تختي شهرستان کردکوي افزود : حضرت امام با اراده راسخ انقلاب را رهبري و پرچمداري کرد و مردم با عزم استوار وپيروي از امامشان با از بين بردن رژيم مستبد ستمشاهي آن را تبديل به يک نظام مردم سالار ديني ساختند.
وي ادامه داد : مردم همت کردند و شاهي را که دست نشانده و گوش به فرمان اربابان آمريکايي و انگليسي خود بود از کشور بيرون رانده و دست بيگانگان را براي هميشه از اين مرز و بوم کوتاه کردند.
جمشيدي خاطر نشان کرد : امروز ما در وضعيتي هستيم که حتي کشورهاي غير اسلامي هم به استقلال کشور ما غبطه مي خورند .
وي اظهار داشت : با پيروزي انقلاب اسلامي تحقير شدگي تاريخي جاي خود را به عزت و سربلندي ملي داد.
معاون استاندار گفت : در رژيم پهلوي درحاليکه جمعيت کشور کمي بيش از 30 ميليون نفر بود روزانه 6 ميليون بشکه نفت از ايران صادر مي شد که بخش زيادي از درآمد کشور در آن زمان صرف حقوق بالاي 120 هزار تبعه حقوق بگير آمريکايي در مملکت مي شد.
وي ادامه داد : امروز کشور با 75 ميليون جمعيت روزانه 5/2 ميليون بشکه نفت صادر ميکند و با درايت دولت مهرورز آقاي احمدي نژآد يکي از آرزوهاي ديرينه مردم که از تأکيدات مقام معظم رهبري نيز بشمار مي رفت محقق شد و پول نفت با تبديل شدن به يارانه نقدي به حساب خانوارها واريز ميشود.
جمشيدي در بخش ديگري از سخنانش گفت : اينکه امروز بيداري اسلامي در سرتاسر جهان در حال به نتيجه نشستن است ناشي از رهبري مدبرانه و هوشمندانه مقام معظم رهبري و تفکر و انديشه بسيجي حاکم بر جامعه اسلامي ماست که به سرعت در حال صدور به اقصي نقاط جهان است.
وي ياد آور شد : اينکه رژيم اشغالگر قدس با آنهمه ادعاي نظامي در جنگ با حزب ا... لبنان طي 33 روز زمينگير ميشود و در نبرد با نيروهاي حماس در غزه طي 22 روز از مواضع خود عقب نشيني ميکند ،به اين دليل است که فکر و انديشه و ايدئولوژي شماست که در لبنان و فلسطين درست بيخ گوش اسرائيل غاصب آماده هرگونه مقابله است.
رئيس ستاد انتخابات استان خاطر نشان کرد: دشمن بيش از هر زماني بدنبال اين است که ايران اسلامي را به عنوان ميداندار نهضت هاي آزادي اسلامي  از ميدان خارج کرده و منزوي کند .
وي افزود : تنها همت و اراده شما مردم آگاه است که مي تواند تمام توطئه ها و نقشه هاي شوم دشمنان را خنثي سازد که در اين بين حضور حداکثري و دشمن شکن شما در انتخابات ميتواند يکي از مصاديق بارز آن باشد.
وي در پايان خطاب به جمعيت گفت: راه انقلاب اسلامي راه خداست ، ادامه دهنده راه انقلاب و پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به فرموده حضرت امام به مملکتمان آسيبي نرسد.
شايان ذکر است اين همايش با حضور گسترده مردم به خصوص جوانان شهرستان کردکوي برگزار گرديد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4235.html )