عنوان خبر:شیمون به در و دیوار می کوبد, پیام دوستی رئیس جمهور بچه کش برای مردم ایران!
پنجشنبه 20 بهمن 1390 - 23:31:06


ان شاء الله به حول و قوه الهی ایرانیان با قطع کردن این غده سرطانی از منطقه، صلح را برای کودکان فلسطین، غزه، لبنان و آزادی خواهان جهان، معنا خواهند کرد. صلحی توام با عدالت!



شیمون پرز رئیس جمهور رژیم اشغالگر قدس در سخنرانی خود در صحن پارلمان پیام دوستی برای ملت ایران فرستاد و گفت: "دو ملت ایران و اسرائیل نیازی به دشمنی با یکدیگر ندارند(!)"

پرز که به مناسبت شصت و سومین سالگرد تاسیس پارلمان صهیونیست ها (کنیست) سخن می گفت افزود: "ما دشمن زاده نمی شویم و نیازی به دشمنی نداریم."

به گزارش پیام گلستان به نقل از صراط، رئیس جمهور بچه کش اسرائیل مردم ایران را خطاب قرار داد و گفت: "اجازه ندهید رسانه ها سایه دشمنی را بر تاریخ و تمدن بگسترانند."

او در ادامه افزود: "ملت ایران ملت با احساسی است که در پی صلح و آشتی است و نه تنش و جنگ."

کاملا واضح است که صهیونیست ها پاسخ مناسبی برای تهدیدات نظامی هر روزه شان در رسانه های دنیا، از سوی ایران دریافت کرده اند که این طور دم از صلح و دوستی می زنند!

گفتنی است شیمون پرز رئیس جمهوری مردمی است که نخست وزیرشان از ترور دانشمندان ایرانی ابراز خوشحالی می کند و انکار نمی کند که این قضیه کار تیم ترور موساد بوده است. ماه ها است که ایران را تهدید به بمباران اتمی می کند و فرودین را به عنوان زمان حمله به ایران اعلام کرده بود. با این حال وقتی همه رسانه ها و استراتژیست های جهان، توخالی بودن طبل جنگ اسرائیل و اوج قدرت ایران اسلامی را مخابره کردند، صهیونیسم دم از صلح و دوستی می زند. این کاملا طبیعی است آقای پرز!

واضح است که مفهوم "صلح" به آخرین روزهای رشد و بالندگی خود می رسد و ان شاء الله به حول و قوه الهی ایرانیان با قطع کردن این غده سرطانی از منطقه، صلح را برای کودکان فلسطین، غزه، لبنان و آزادی خواهان جهان، معنا خواهند کرد. صلحی توام با عدالت!



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4244.html )