عنوان خبر:برف و باران مانع حضور نشد / گلستانیها گل کاشتند
شنبه 22 بهمن 1390 - 19:19:00


مردم دیار نگارستان ایران همپای دیگر مردمان کشورمان با حضور در راهپمایی 22 بهمن بار دیگر به انقلاب و آرمان های نظام اسلامی ادای دین کردند.



به گزارش پیام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر، شرکت پرشور گلستانیها در راهپیمایی 22 بهمن در حالی بود که بارش برف و باران نیز نتوانست مانع حضور حماسی مردم شود.

حضور قشرها و اقوام مختلف از جمله ترکمن، فارس، لر، کرد، بلوچ و ... در این راهپیمایی چشمگیر و پررنگ بود و شور و شعور گلستانیها در روز بارانی و برفی برای دفاع از آرمانهای انقلاب به نمایش گذاشته شد.

یک دانشجوی گرگانی با بیان اینکه حضور مردم در این راهپیمایی بی نظیر بود گفت: برف و باران نمی تواند مانع حضورمان برای دفاع از انقلاب اسلامی شود و این مشارکت برای دشمنان پیام و درس دارد.

علی محسنی بیان داشت: نقشه های دشمنان در این روز نقش برآب شد و آنان که همواره در پی آن هستند تا مردم وارد صحنه نشوند، امروز ناکام مانده اند.

یک بازاری از علی آبادکتول گفت: دشمنان بدانند ملت ایران تا پای جان ایستاده است و ذره ای از آرمانهایمان عقب نشینی نمی کنیم.

جعفر ملکی گفت: مردم با حضورشان در این مراسم پاسخ یاوه گویان و دشمنانی که آروزهایی نسبت به ملت ایرا دارند را داده اند و مهمترین پیامشان این بود که این نظام ریشه در دل مردم دارد.

وی با اشاره به تهدیدها و تحریمهای دشمنان گفت: ما اگر گوششمان به این تحریمها و تهدیدها بود که اینچنین یکپارچه و پرشور زیر برف و باران در راهپیمایی شرکت نمی کردیم.

یک بانوی گنبدی نیز در حالیکه پلاکارد "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل" را در دست داشت گفت: امروز آمده ایم تا با رهبر فرزانه مان تجدیدپیمان کنیم و بگوییم این همه لشگر به عشق رهبری وارد میدان شده است.

وی گفت: ترورها و تحریمها خللی در اراده مردم ایجاد نمی کند و تا پای جان برای دفاع از انقلاب ایستاده ایم همانگونه که در این 33 سال دست از اهدافمان نکشیدیم.

در عین حال مسئولان گلستان نیز از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کردند.

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حضور بسیار جدی اقشار مختلف مردم نشان می دهد که همه به صورت یکپارچه و هماهنگ پای کار بودند.

وی اظهار داشت: این حضور نشان داد که امید دشمن برای بازکردن جای پای در کشور به یاس تبدیل شده است و مردم همواره گوش به فرمان رهبری عزیز انقلاب هستند.

وی عنوان کرد: آنچه که رهبر معظم انقلاب دستور دهند، مردم با جان و دل می پذیرند و برایشان برف و باران و شرایط نامساعد جوی فرقی ندارد، چنانچه که در دوران جنگ و زیر بمباران نیز در عرصه بودند.

حجت الاسلام ولی نژاد عنوان کرد: مردم میهن اسلامی، انقلاب را محصول و سرمایه خود می دانند و برای حفظ این سرمایه، برف و باران نمی شناسند و با دل و جان برای حفظش تلاش می کنند.

وی اظهار داشت: پیام دیگر 22 بهمن وحضور حداکثری مردم آن است که حضور و وحدت کارساز است و به کشورهای اسلامی می گویند، مردم را نادیده نگیرند و در انقلاب سهمیم بدانند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان داشت: آنچه در کشورهای اسلامی در حال اتفاق است، شعار مردم ایران است و امروز شاهد صدور انقلاب ایران هستیم تاجاییکه در کنار کاخ سفید شعار انقلاب اسلامی شنیده می شود.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4258.html )