عنوان خبر:املاك شهرداري منطقه يك گرگان شناسنامه‌دار شد
يكشنبه 18 مهر 1389 - 19:37:58


محسن كريمي معاون فني، عمران و خدمات شهري شهرداري منطقه يك گرگان،امروز در گرگان اظهار داشت: به منظور جلوگيري از تصرف افراد فرصت‌طلب و حراست از املاك و مستغلات شهرداري و همچنين شناسايي و تهيه آمار و املاك بدون سند مالكيت براي اولين بار در شهرداري (از بدو تاسيس تاكنون) براي هريك از املاك شناسنامه‌اي حاوي تمام اطلاعات مربوط به ملك تهيه شد.



وي افزود: با توجه به ضرورت شناسايي و ثبت تمام املاك شهرداري در سطح شهر و نبود اطلاعات دقيق از اينگونه املاك و به خاطر تهيه آمار از املاك و مستغلات آزاد و قابل تبديل و واگذاري شهرداري در حوزه مديريت منطقه يك مستندات اين املاك با بهره‌گيري از آخرين عكس موجود، عكس هوايي و ماهواره‌ايي (GOOGLE EARSE) تهيه و در قالب دفترچه‌اي تدوين شد.
معاون فني، عمران و خدمات شهري شهرداري منطقه يك گرگان ادامه داد: در 50 ملك شهرداري (زمين‌هاي باير) نيز تابلوي املاك شهرداري و يا فضاي سبز شهرداري نصب شد و طي صورتجلسه‌هاي نگهداري از آنها را به نواحي خدمات شهري سپرده شد.
كريمي همچنين گفت: اين شهرداري در راستاي وظيفه قانوني خود، با توجه به اخطارهاي قبلي در خصوص سد معبرهاي ايجاد شده در خيابان گلباران، محدوده پارك ناهارخوران ضلع شرق خيابان ولي‌عصر(عج) و ميدان كريمي اقدامات ويژه‌اي را انجام داد.
وي افزود: در اين راستا كه با همكاري نيروي انتظامي و حمايت دستگاه قضايي انجام شد دستفروشاني كه در محورهاي ذكر شده موجب سلب آسايش از شهروندان شده و همچنين ضمن ايجاد ترافيك، چهره شهر را نازيبا كرده بودند، جمع آوري شدند.
معاون فني، عمران و خدمات شهري شهرداري منطقه يك گرگان خاطرنشان كرد: براساس تبصره يك بند دو ماده 55 قانون شهرداري‌ها، سد معابر عمومي و اشغال پياده‌رو‌ها و استفاده غيرمجاز آنها و همچنين ميدان‌ها، پارك‌ها و باغ‌هاي عمومي براي كسب و يا سكني و يا هر عنوان ديگري ممنوع است و شهرداري‌ها مكلف هستند براي رفع آنها اقدام كنند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-428.html )