عنوان خبر:حضور آگاهانه مردم در عرصه انتخابات مجلس نهم حائز اهميت است
يكشنبه 30 بهمن 1390 - 01:57:18


استاندار گلستان گفت :
حضور آگاهانه مردم بخصوص جوانان در عرصه انتخابات مجلس نهم ، حائز اهميت است .



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی انتخابات نهم مجلس در استان گلستان ، "جواد قناعت" شامگاه روز جمعه در جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز که باحضور اعضاي هيات اجرايي ، نظارت و بازرسي انتخابات اين شهرستان در فرمانداري برگزار شد ، با تاکيد برضرورت ايجاد بستر مناسب براي حضور آگاهانه و پر شور مردم در پاي صندوقهاي راي افزود : وقتي شرکت در انتخابات را بعنوان يک تکليف شرعي و وظيفه ديني مي دانيم به اين معناست که نظام ما و انتخاباتي که در آن برگزار مي شود ، متعلق به خود مردم است و حضور مردم در انتخابات يعني اينکه حرف نهايي در اداره امور کشور را مردم مي زنند .
فرماندار شهرستان بندرگز نيز در اين جلسه گفت :  مردم ، شور و شعور سياسي خود را در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي به نمايش گذاشته و نقشه ها و توطئه هاي شوم دشمنان را خنثي خواهند کرد .
"عليرضا عسگري" افزود :  بدون شک انتخابات يکي از دستاوردهاي عظيم انقلاب اسلامي در راستاي تحقق شعار جمهوريت نظام و تجلي حاکميت اداره مردم است .
وي افزود : در حال حاضر تمام تمهيدات لازم براي حضور و مشارکت حداکثري مردم در پاي صندوقهاي آراء در شهرستان بندرگز انديشيده شده است .
رئيس هيات نظارت بر انتخابات شهرستان بندرگز نيز در اين نشست گفت :  حضور حداکثري مردم درانتخابات ، حماسه اي ديگر را رقم خواهد زد .
حجت الاسلام  والمسلمين "يوسفعلي تيموري" افزود : مردم با مشارکت جدي و صميمي در صحنه انتخابات آتي ، مشت محکمي بر دهان دشمنان زده و از اين آزمايش بزرگ ، سربلند بيرون خواهند آمد .
انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي ، 12 اسفند ماه برگزار خواهد شد .



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4308.html )