عنوان خبر:برنامه هاي ستاد تسهيلات سفر بايد بهتر از سنوات قبل باشد
يكشنبه 30 بهمن 1390 - 02:04:08


استاندار گلستان گفت:
برنامه هاي امسال ستاد دائمي سفر در استان گلستان بايد بهتر از برنامه هاي سال هاي قبل باشد و سعي کنيم با برنامه ريزي، نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت سال هاي گذشته را تقويت نمائيم.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، مهندس "جواد قناعت" صبح امروز شنبه در جلسه ستاد دائمي تسهيلات و نظارت بر سفرهاي استان گلستان افزود: استقبال و سرويس دهي به مسافرين نوروزي امسال بايد بهتر باشد، بطوري که مسافريني که اين استان را يک محل گذر و توقف موقت مي دانند، گلستان را به عنوان استان مقصد در سفر انتخاب نمايند.
به گفته وي، مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري بايد با مسئولين و اعضاي کميته هاي 10 گانه جلسه داشته باشد و بر کارهاي مثبت در ستادها و کميته ها تاکيد بيشتر داشته باشد.
رييس ستاد دائمي تسهيلات و نظارت بر سفرهاي استان تصريح کرد: نبايد شرايطي به وجود بيايد که براي مسافرين نوروزي چالش و مشکل ايجاد شود و مسافرين شاکي باشند.
وي ادامه داد: در طول اين ايام همه بايد بسيج باشند و ميزبان خوبي براي مسافرين نوروزي باشيم.
استاندار گلستان تاکيد کرد:‌ با توجه به اين که استان گلستان در رده استان هاي دوم کشور در درجه بندي سفرها قرار دارد، بايد شرايطي ايجاد نمائيم تا در ميان استان هاي درجه دو هم مانند سال گذشته در رده هاي برتر قرار بگيريم.
قناعت در ادامه گفت: بايد شاهد ماندگاري بيشتر مسافر در استان باشيم و بدون شک اين ماندگاري باعث رونق اقتصادي و به حرکت در آمدن چرخ اقتصادي استان مي شود.
به گفته استاندار گلستان، همه دستگاه ها در کنار دستورالعمل و وظايف نوروزي خود که از ستادهاي کشوري، اعلام مي شود، بايد در استان همکاري و اتحاد داشته باشند.
وي با اشاره به کارهاي نو و مبتکرانه و جديد در ستاد دائمي سفر گلستان افزود: اگر اين کارها انجام شود، بدون شک ماندگاري مسافر بيش از پيش خواهد شد.
وي يادآور شد:‌ در زمينه معرفي استان و معرفي جاذبه هاي گردشگري و توريستي گلستان، به مسافرين، رسانه و رسانه ملي، نقش اساسي و مهمي را برعهده دارند.
استاندار گلستان اظهار داشت: اگر استان بر روي آنتن هاي خبري و رسانه هاي مختلف قرار بگيرد، بدون شک سرمايه گذاران داخلي و خارجي بيشتري ترغيب خواهند شد تا در اين استان در زمينه اي خاص و پروژه هاي ويژه و مهم سرمايه گذاري نمايند.
وي با اشاره به اين که مردم گلستان بسيار با فرهنگ و شعير هستند، تصريح کرد: مردم اين استان امسال نيز ميزبان و پذيراي خوبي از مسافرين خواهند بود و بايد گردشگري در کشور را جدي بگيريم.
قناعت با اشاره به جزيره آشوراده گفت: با توجه به نگاه سازمان حفاظت محيط زيست کشور، و تاکيد بر حفظ زيست محيطي اين منطقه، براي سرمايه گذاري در اين جزيره مجوز داده شده و بخشي از آن توسط سرمايه گذار بومي انجام مي شود که معرفي اين جزيره به عنوان بخشي از زمينه هاي صنعت گردشگري مي تواند براي سال هاي آينده جهشي بزرگ به همراه داشته باشد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4309.html )