عنوان خبر:تحريم، تهديد و تخريب سه مولفه دشمن عليه انقلاب اسلامي
دوشنبه 1 اسفند 1390 - 01:40:24


دبير ستاد انتخابات استان گلستان گفت:
تحريم، تهديد و تخريب سه مولفه اصلي و اساسي دشمن از بدو پيروزي انقلاب اسلامي، بر عليه انقلاب اسلامي است.


به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، "سيدقاسم حسيني" امروز يکشنبه در سيزدهمين جلسه شوراي اداري استان گلستان افزود: آمريکا و دشمنان غربي از بدو پيروزي انقلاب با سه راهکار و يا سه ضلع مهم، فوق توطئه هاي خود انجام مي دهد.
به گفته وي، تحريم به عنوان راهکار بازدارنده اقتصادي، از بدو پيروزي انقلاب اسلامي با بلوکه کردن، سرمايه هاي کشور در بانک هاي کشورهاي اروپائي، از برنامه هاي دشمن بوده است.
وي تصريح کرد: تهديد و ترور نيز از ابندا در دستور کار نيروهاي دشمن چه در داخل و چه درخارج کشور، قرار داشت بطوري که در ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي، مساله تجزيه برخي استان هاي کشور مطرح شد و همين امروز نيز، مساله ترورهاي دانشمندان هسته اي را در برنامه هاي خود قرار داده اند.
وي ادامه داد: تخريب برنامه ديگر، دشمن است که در اين خصوص، سياه نمائي از عملکرد دولتمردان را برنامه ريزي کرده است و به نوعي ايران را به عنوان کسي مي بيند که حمايت از تروريسم مي کند و با سوء تبليغاتي که انجام مي دهد در مدت 33 سال از پيروزي انقلاب اسلامي، چهره نظام را به گونه اي ديگر نشان مي دهد.
حسيني در ادامه با اشاره به اهميت برگزاري انتخابات گفت: دشمن از ميان سه گزينه تحريم، تهديد و تخريب در آستانه انتخابات، تحريم را در دستور کار جدي خود قرار داده است.
دبير ستاد انتخابات گلستان افزود: در اولين انتخاباتي که پس از پيروزي انقلاب اسلامي براي آري يا نه اين انقلاب برگزار شد، به رغم تحريم انتخابات توسط ضد انقلابيون، 5/98 درصد مردم در انتخابات شرکت کردند.
به گفته حسيني، هر بار مي خواستيم انتخابات را در کشور برگزار کنيم، راي دهندگان و کانديداها را به نوعي تهديد مي کردند، بطوري که در فتنه سال 88 تهديد باعث شد تا عده اي ندانسته و عده اي هم دانسته به کف خيابان ها بيايند.
وي يادآور شد: تخريب در انتخابات امروز در فضاي سايبري و اينترنتي انجام مي شود و به نوعي اين انتخابات را فرمايشي و نمايشي جلوه مي دهد و مردم را تحريک مي کنند که پاي صندوق هاي راي نرود.
وي با اشاره به اين که همه تهديدات، تخريب ها و تحريم ها به برکت اين نظام از بين رفته، گفت: اين نظام و انقلاب داراي دو ويژگي مهم است که جايگاه قانوني بودن نظام و مردمي بودن آن مي باشد.
حسيني تاکيد کرد: دستورالعمل هاي متفاوت و تاکيدات بر روي انتخابات در 29 دوره گذشته، از سوي دشمن اعمال شد، اما مردم با هوشياري و بيداري کامل، تمام نقشه هاي آنان را خنثي کردند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4326.html )