عنوان خبر:اسكواش گلستان در مسير خوبي قدم برمي‌دارد
يكشنبه 18 مهر 1389 - 19:51:19


اشكان اتحادي نماينده گلستان در كلاس‌هاي توجيهي مربيگري اسكواش گفت: اسكواش گلستان در مسير خوبي قدم برمي‌دارد. كلاس‌هاي توجيهي مربيگري اسكواش در رشت براي دريافت مدرك درجه سه مربيگري اسكواش بوده و با تفاهم فدراسيون اسكواش ايران و نيروهاي مسلح كشور صورت گرفت.



در اين كلاس‌ها كه به مدت سه روز در رشت به طول انجاميد، 25 نفر بالاي 20 سال از سراسر كشور حضور داشتند و از استان گيلان به عنوان ميزبان نيز نمايندگاني حاضر بودند، ضمن آنكه كسري غفوري نايب رئيس فدراسيون اسكواش نيز به عنوان نماينده فدراسيون بر اين كلاس‌ها نظارت داشت.
اشكان اتحادي نماينده استان گلستان در اين كلاس‌ها در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: برگزاري اين گونه كلاس‌هاي توجيهي مربيگري از سوي فدراسيون بسيار مفيد بوده و بايد چنين كلاس‌هايي در استان گلستان كه از استان‌هاي صاحب اسكواش در كشور است، برگزار شود.
وي افزود: اسكواش استان گلستان داراي مربيان و داوران خوبي است و اين افراد نياز به مدرك دارند، كه اميدواريم با برگزاري كلاس‌هاي مربيگري و داوري صاحب مدرك شوند.
وي در خصوص برگزاري كلاس‌هاي توجيهي مربيگري و داوري در دانشگاه‌هاي استان گلستان، خاطرنشان كرد: صحبت‌هايي با هيئت اسكواش استان شده، تا با برگزاري اين كلاس‌ها در دانشگاه‌هاي گلستان، نيروهاي انساني و ورزشكاران بيمه شده افزايش يابند، كه يقينا اين امر موجب توسعه بيشتر اسكواش در استان خواهد شد.
اتحادي با اشاره به روند رو به رشد اسكواش در كشور، تصريح كرد: برگزاري مسابقاتي مهم از قبيل مسابقات بين‌المللي و قهرماني كشور در گرگان و افتتاح خانه اسكواش گرگان كه يكي از مجهزترين سالن‌هاي اسكواش كشور است، موجب شده تا اسكواش گلستان در مسير خوبي قدم بردارد.
وي ادامه داد: حضور مربي خارجي در گلستان كه قرار است از سوي هيئت اسكواش استان عملي شود، قطعا موجب افزايش سطح فني اسكواش بازان استان و كسب مقام‌هاي مناسب در مسابقات مختلف خواهد شد.
وي در ارتباط با ناكامي‌اش در مسابقات اخير اسكواش گرگان، يادآور شد: حدود سه ماه به دليل مصدوميت تمرين نداشتم كه اين مسئله باخت در ديدار فينال را به همراه داشت و از اين پس اميدوارم با تمرينات مداوم، نتايج بهتري به دست آورم.
گفتني است اشكان اتحادي متولد 1369 بوده و حدود پنج سال است كه در اسكواش فعاليت دارد و مقام‌هاي زيادي در مسابقات كشوري و استاني كسب كرده است.
وي سال گذشته براي اولين بار به همراه تيم ملي جوانان در مسابقات جوانان جهان در مالزي كه دومين مسابقات معتبر در سطح جهان است، شركت داشت و بين 64 اسكواش باز در مكان دوازدهم ايستاد كه اين بهترين نتيجه از ميان ملي پوشان ايران در آن مسابقات بود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-433.html )