عنوان خبر:پيش بيني و پيشگيري لازمه مديريت فضاي تبليغاتي غيرقانوني است
چهارشنبه 3 اسفند 1390 - 00:59:28


رئيس ستاد انتخابات استان گفت :
با توجه به نزديک شدن به ايام تبليغات و با توجه به اينکه اکثر داوطلبين تبليغات خود را بصورت پوششي و غير رسمي آغاز کرده اند ممکن است فضايي توسط کانديداها و طرفدارانشان بوجود بيايد که در شأن نظام ديني و اخلاق محوري نباشد.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی انتخابات نهم مجلس در گلستان ، عليرضا جمشيدي در چهاردهمين جلسه ستاد انتخابات استان افزود : بايد از همين حالا آماده مديريت چنين فضاهاي نامطلوبي بود که لازمه آن ، پيش بيني و پيشگيري از بوجود آمدن فضاي نامناسب تبليغاتي است.
وي ادامه داد : ما نميخواهيم که در تبليغات کار به برخورد کشيده شود و ان شاالله داوطلبين و طرفدارانشان اخلاق تبليغاتي و فضاي رقابتي سالم را رعايت کرده و دچار تخلفي نخواهند شد. 
جمشيدي در ادامه اظهار داشت : يکي از راههاي پيش گيري از تخلفات تبليغاتي ، توجيه و تبيين قانون و شيوه صحيح تبليغات براي کانديداها و طرفدارانشان است که بايد در اين مدت باقي مانده توسط مسئولين برگزاري انتخابات با دقت صورت پذيرد.
معاون سياسي امنيتي استاندار تأکيد کرد : مقام معظم رهبري ، ايجاد فضاي خصومتي بين کانديداها را در ايام انتخابات نهي کرده اند و همواره و در تمامي بياناتشان بر فضاي رقابتي سالم تأکيد دارند که اين بايد در دستور کار جدي همه افراد مرتبط با انتخابات بخصوص کانديداها و هوادارانشان قرار بگيرد.
وي با بيان اينکه در راهپيمايي روز 22 بهمن امسال شاهد افزايش 15 درصدي جمعيت بوديم گفت: مردم با بصيرت و ولايت مدار گلستان علي رغم بارش شديد برف و باران در تمام نواحي استان ، اين موقعيت حساس را درک کردند و با حضور گسترده و دشمن شکن خود مشت محکمي بر دهان دشمنان و ياوه گويان کوبيدند که اين جاي تشکر و قدرداني دارد.
رئيس ستاد انتخابات استان افزود : آنچه که در راهپيمايي بزرگ 22 بهمن ديديم ، 12 اسفند ودر روز رأي گيري تکرار خواهد شد و به لطف الهي شاهد مشارکت بالاي مردم در انتخابات خواهيم بود که پيش بيني ما اين است که استان گلستان درصد مشارکت بالاتري از کل کشور به دليل اعتقادات قوي مذهبي و حضور همه اقوام ، خواهد داشت وان شاالله حماسه دشمن شکن ديگري را رقم خواهند زد.
وي در بخش ديگري از سخنانش گفت : دشمن با تمام فشار هايي که در اين مدت به کشور ما وارد کرده بخصوص در مسأله تحريمها ، موفق نشده حتي ذره اي از عزم راسخ اين ملت را در راه پايبندي به استقلال و آزادي و آرمانهاي امام راحل و شهدا و پيروي از منويات مقام معظم رهبري بکاهد و حتي به اعتراف تحليل گران خودشان اعمال تحريمهاي بيشتر عليه ايران همانند کوبيدن سر خود به ديوار است و هيچ اثري نخواهد داشت.
رئيس ستاد انتخابات استان در پايان اين جلسه بر تعيين نمايندگان فرمانداران از افراد با تجربه و داراي ويژگيهاي حسنه و رعايت کامل امنيت تعرفه ها تأکيد کرد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4339.html )