عنوان خبر:ایستادگی رمز موفقیت ایرانیان ، چگونه موبایل رهبران غربی از دسترس خارج شد؟
چهارشنبه 3 اسفند 1390 - 01:02:01


شبکه تلوزیونی من و تو، بی بی سی فارسی، صدای امریکا، یورونیوز، الجزیره، العربیه و بسیاری از شبکه های وابسته جهان به سرعت با در پیش گرفتن سیاست انکار واقعیت رخ داده، به تکذیبیه ای از سوی وزارت امور خارجه کشورمان استناد کردند.



تحریم صادرات نفت ایران به بعضی کشورهای اروپایی در شرایطی که این قاره با بدترین بحران اقتصادی و به دنبال آن عدم مشروعیت دولت ها دست و پنجه نرم می کند به اندازه ای برای سران کشورهای مطرح اروپایی و آمریکا گران تمام شده که هنوز واکنش رسمی به این جریان نشان نداده اند.

به گزارش پیام گلستان به نقل از صراط، در شرایطی که اروپا و آمریکا منتظر بودند بعد از به کار بستن انواع و اقسام تهدیدهای مختلف مانند تحریم همه جانبه، درد آور و جهانی (!) ایران، تهدید به حمله قریب الوقوع نظامی و حتی حمایت از انجام عملیات های تروریستی بر ضد دانشمندان ایرانی، رهبران کشور را به میز مذاکره بازگردانند، ایران برگ برنده خود را رو کرد.

سیاست تغییرناپذیر ایران که در طول ۳۳ سال گذشته همیشه جواب داده است، اصل مهم سازش ناپذیری و عدم مصالحه با دشمن بر سر منافع ملی است. اگر ایران نیز مانند بسیاری از کشورهای منطقه از قول های پی در پی اروپا و آمریکا و انواع و اقسام پیشنهادات مخفی و آشکار استقبال می کرد و به قول معروف تطمیع را به مقاومت ترجیح می دهد، امروز شاید حتی حمله نظامی هم چند هفته ای بود که آغاز شده بود.

مانند ملت عراق، افغانستان، لیبی یا حتی پاکستان و یوگسلاوی سابق که ابتدا پذیرفتند در صورت قبول شرایطی معاهدات نظامی و استراتژیک با دول غربی امضا کنند اما ورود بیگانه به کشور به مثابه فرود انواع بلاها و مصائب بر سر ملت های بیچاره این کشورها شد که پایان این ورود به ظاهر مصلحانه نیز وابسته به تصمیمات آینده دولتمردان این کشورها است.

اما ایران به پشتوانه مردم ایستاد و اکنون کار به جایی رسیده است که غرب در برابر پلیتیک ایرانی، سیاست "تکذیب" و "انکار" واقعیت ها را در پیش گرفته است.

شبکه تلوزیونی من و تو، بی بی سی فارسی، صدای امریکا، یورونیوز، الجزیره، العربیه و بسیاری از شبکه های وابسته جهان به سرعت با در پیش گرفتن سیاست انکار واقعیت رخ داده، به تکذیبیه ای از سوی وزارت امور خارجه کشورمان استناد کردند مبنی بر این که صادرات نفت به اروپا قطع نخواهد شد و ایران آماده پذیرفتن شروط اروپاست! این دروغ بزرگ در حالی دهان به دهان نقل می شد که سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان خبر قطعی از توقف صادرات نفت ایران به چند کشور اروپایی را اعلام کرده بود.

این گونه شد که موبایل های رهبران و مقامات انگلیس و فرانسه از دسترس خارج شد، اوضاع سوریه بهبود یافت و وزیر امور خارجه انگلستان رسما اعلام کرد از برنامه هسته ای ایران در برابر همه کشورهای جهان حمایت خواهد کرد حتی اگر این موضوع منجر به بروز جنگ سردی جدید و یا مسابقه تسلیحاتی در منطقه خاورمیانه شود. صحبت از حمله نظامی به ایران نیز در کابینه اسرائیل ممنوع اعلام شد. کاترین اشتون هم آمادگی خود را برای از سر گیری مذاکرات با جلیلی در ترکیه اعلام کرد.
ایستادگی رمز موفقیت ۳۳ ساله ملت ایران است. ایام عزت ایرانیان مستدام باد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4340.html )