عنوان خبر:فضاي امنيتي گلستان براي انتخابات مناسب است
چهارشنبه 3 اسفند 1390 - 01:06:56


مديرکل اطلاعات استان گلستان گفت:
فضاي امنيتي مناسبي براي برگزاري انتخابات در استان فراهم شده و بايد از تمام ظرفيتها در اين مدت استفاده شود.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی انتخابات مجلس نهم در گلستان ، "جواد ابراهيمي" در جلسه شوراي اداري گلستان اظهارداشت: اين فضا نيازمند کار منسجم تيمي و پرهيز از بخشي نگري مي باشد.
وي ادامه داد: چالشي کردن و کاهش مشارکت مردم در انتخابات از راهبردهايي است که دشمن براي ضربه زدن به ايران اسلامي در حوزه انتخابات طراحي کرده و مديريت مي کند.
ابراهيمي گفت: مشارکت، موضوع جدي است که دشمنان قصد کاهش آن را دارند و درصددند که با اين اقدامات، تعادل رواني جامعه در بخشهاي مختلف به هم بريزد.
وي اضافه کرد: جلوگيري از گسترش مدل نمونه جمهوري اسلامي در جهان يکي ديگر از اهداف دشمن است تا به ماهيت و استحکام نظام خدشه وارد شود.
ابراهيمي گفت: براي جلوگيري از اين اهداف لازم است که برنامه هاي منظمي جهت تبيين مسايل انتخابات، انقلاب و انتخاب اصلح براي مردم برگزار شود.
وي در ادامه با اشاره به اين که روان سازي خدمت به مردم بايد بيش از پيش مورد توجه مسئولان قرار گيرد، اضافه کرد: مديران کل بايد از حوزه اتاق خود خارج شده و براي انجام امور و خدمات رساني به مردم به صورت ميداني عمل کنند تا مردم نتيجه زحمات آنها را مشاهده کنند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4342.html )