عنوان خبر:مسئولين موظفند پاسخگوي دانشجويان جهادگر باشند
چهارشنبه 3 اسفند 1390 - 01:25:23


معاون امور عمراني استاندار گلستان با بيان اينکه انتقال ارزشهاي انقلاب و دغدغه هاي نظام به نسل هاي آينده از وظايف اصلي دانشجويان است گفت :
دانشجو بايد در چارچوب ارزشهاي انقلاب جهت برقراري عدالت ، از مسئولين مطالبه نمايد و در اين راستا همه موظفند پاسخگو باشند .



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، مهندس عبدالرضا دادبود در همايش « شکوه هجرت » افزود : باوجود تمام تلاشهاي صورت گرفته از سوي دشمنان نظام براي از بين بردن آرمانها و ارزشهاي اصيل انقلاب و ريزش هاي صورت گرفته ، همچنان شاهد رويش هاي ناب و محکمي در اين مدت 30 ساله بوده ايم که شهيد مصطفي احمدي روشن از نمونه هاي بارز آن است .
وي در پاسخ به مطالبه دانشجويان از مسئولين استاني و بيان مشکلات روستاهاي محروم استان گفت : باتوجه به رايزني هاي صورت گرفته توسط مسئولين استاني و نمايندگان استان با وزارتخانه هاي مربوطه ، متاسفانه بسياري از مشکلات اساسي و زيربنايي به علت کمبود بودجه و اعتبارات مي باشد.
دادبود ادامه داد :  از نمونه هاي بارز اين کمبود ، محروميت بيش از 100 روستاي استان از نعمت آب آشاميدني سالم است .
وي اظهار داشت : برخي از مشکلات نيز به علت ضعف مديريت و عدم توجه از سوي مسئولين مي باشد که بايد تلاش شود آنها را برطرف نمود .
همايش شکوه هجرت به منظور قدرداني از فعالين گروههاي جهادي دانشجويي روز يکشنبه در محل سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکي استان با حضور معاون امور عمراني استاندار گلستان برگزار و در پايان از دانشجويان جهادگر تقدير شد .
گروههاي جهادي دانشجويي از جمله گروههايي هستند که  هرساله در ايام تابستان و عيد نوروز به روستاها و مناطق محروم اعزام و در 7 عرصه عمراني ، فرهنگي ، بهداشتي ، علمي ، کشاورزي و ... فعاليت مي کنند .



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4347.html )