عنوان خبر:کانديداها بايد زبان گويا و مستدل نظام ديني باشند
پنجشنبه 4 اسفند 1390 - 01:59:29


رئيس ستاد انتخابات استان گفت :
کانديداها بايد براي طرفدارانشان ، زبان گويا و مستدل نظام ديني باشند.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی انتخابات نهم مجلس در استان گلستان ، عليرضا جمشيدي صبح چهارشنبه در همايش" انتخابات ، مشارکت ، امنيت و اقتدار نظام " و در حضور کانديداهاي نهايي انتخابات مجلس در استان و نمايندگان ستادهاي آنها با بيان اينکه از بين تقريبا هر 10 نفر کانديداها درگلستان تنها يک نفر به مجلس نهم راه مي يابد افزود: شما زبان گوياي نظام و مستدل قوانين هستيد که بايد هوادارانتان را به گونه اي مديريت کنيد که اگر کسي رأي نياورد ، به فرايند قانوني برگزاري انتخابات پايبند باشند.
وي تأکيد کرد : تمام کانديداها و هوادارانشان بايد ملتزم به نتيجه اعلامي نهايي باشند و از خط قانون عبور نکنند.
معاون سياسي امنيتي استاندار خاطر نشان کرد : در انتخابات رياست جمهوري دشمن به دنبال ايجاد چالش در مرکز کشور بود اما در انتخابات آتي مجلس دشمنان نظام به دنبال بوجود آوردن چالش و مشکل آفريني در پيرامون هستند و بصورت شهرستاني عمل خواهند کردکه ان شاالله با حضور حداکثري و آگاهانه مردم ، اين اميد دشمن نيز به يأس تبديل خواهد شد.
وي اضافه کرد: اين يک هشدار جدي است که مبادا ما با از دست دادن مديريتمان در فضاي تبليغات ، در حوزه ارتباط دائمي و مستمر و توجيه و تبيين ، ميدان را در اختيار دشمن قرار دهيم.
جمشيدي اظهار داشت: حضور حداکثري ، قانونمداري ، امانتداري و عدالت محوري استراتژي نظام و مقام معظم رهبري در انتخابات است و اگر با همت همه ما اين ويژگيها محقق شود شاهد پايداري نظام ديني ، عزت و اقتدار ملي ، انسجام و وحدت عمومي ، اميد به آينده در مردم و بهره مندي مردم از آنچه شما بدنبالش هستيد ، خواهيم بود.
وي با بيان اينکه اتنخابات را خود مردم مديريت ميکنند افزود : از روز سوم دي ماه و همزمان با ثبت نام داوطلبين ، هيأتهاي اجرايي متشکل از افرادي از دل مردم در 27 حوزه اصلي و فرعي استان گلستان شکل گرفت زيرا به فرموده امام راحل "مردم ولي نعمتند " و ما مدعي هستيم که درنظام اسلامي ما ، دموکراسي و مردم سالاري ديني حاکم است.
رئيس ستاد انتخابات استان در خصوص تأييد صلاحيتها گفت: در تأييد صلاحيتها در هيأتهاي اجرايي و نظارت اينکار با نگاه مساعدت و مضاعدت صورت پذيرفت تا جاييکه در بعضي موارد ما رسمأ در دفاع از کانديداهايي که صلاحيتشان رد شد ، وارد عمل شده و از آنها دفاع کرديم ، با اين نگاه که معتقديم فضاي انتخابات بايد دوستانه و صميمي ، رقابتي و حداکثري باشد. 
وي خاطر نشان کرد : عمل به قانون و ايجاد فضاي اعتماد و اطمينان وظيفه همه مجريان است و ما اين فضا را در حد توانمان ايجاد کرده و ادامه مي دهيم و تا امروز بنا به قضاوت و گزارش وزارت کشور تا به اينجاي کار استان گلستان داراي فضاي امن و آرامي براي برگزاري انتخابات است .
جمشيدي در پايان بر حضور حداکثري ، رعايت قانونمداري و ايجاد فضاي رقابتي سالم در انتخابات 12 اسفند تأکيد کرد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4358.html )