عنوان خبر:داشتن يک مجلس قوي و سالم لازمه حفظ نظام است
پنجشنبه 4 اسفند 1390 - 02:49:41


رئيس ستاد انتخابات استان گفت:
نظام اسلامي مقدمه ظهور حضرت حجت (عج) و تشکيل حکومت عدالت گستر جهاني است و وقتي که ما به اين ويژگي معتقديم بايد با تمام توان در ميدان باشيم تا نظام محفوظ بماند که اين نياز به متعلقات و ملزوماتي دارد.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی انتخابات نهم مجلس در استان گلستان ، عليرضا جمشيدي شامگاه دوشنبه در جلسه مشترک هيأتهاي اجرايي و نظارت و بازرسي حوزه انتخابيه گرگان و آق قلا با ستاد انتخابات استان در سالن جلسات فرمانداري گرگان افزود : داشتن يک مجلس قوي و سالم يکي از ملزومات حفظ نظام است که به فرموده حضرت امام خميني (ره) از اوجب واجبات مي باشد.
وي با بيان اينکه برگزاري يک انتخابات سالم تکليفي بر گردن همه دست اندرکاران برگزاري انتخابات است اظهار داشت : برگزاري انتخابات سالم مردم را به حقوقشان ميرساند و هرگاه شما زمينه دريافت حق و حقوق مردم را فراهم کرديد ، خداوند تبارک و تعالي براي شما اجر و پاداش اخروي مينويسد و داراي جايگاه و منزلت نزد پروردگار خواهيد شد.
جمشيدي تأکيد کرد: بالا بردن احساس مسئوليت ، غافل نشدن از اصول و ارزشها ، پرهيز از کم کاري و سستي ، فريب دشمن را نخوردن و تحت تأثير آنها قرار نگرفتن و عمل به فرامين و استراتژي مقام معظم رهبري در انتخابات ، ميتواند به عنوان راهکارهايي براي برگزاري انتخاباتي قانونمند با حضور حداکثري باشد.
وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به تقابل فرهنگ اسلامي با ليبراليسم غربي گفت: امروز ما مدافع فرهنگ اسلامي هستيم که امواج بيداري اسلامي را در جهان بوجود آورده و آمريکا و هم پيمانانش را بيش از هر زماني مستأصل و درمانده کرده است.
معاون سياسي امنيتي استاندار ادامه داد : امروز هرکجا که از مظلوميت مردم غزه و بحرين و در کل از اسلام و مسلمين و تشکلهاي اسلامي سخن بگوييد ، پرونده شما به شوراي امنيت سازمان ملل ارسال خواهد شد.
وي تصريح کرد : استبداد حاکم بر عربستان و بحرين با نگاه حکومتي سوريه اصلأ قابل مقايسه نيست اما ميبينيد که چگونه آمريکا تمام قد مدافع رژيم آل سعود است و اخبار مربوط به کشتار مردم انقلابي بحرين در بايکوت خبري رسانه هاي غربي قرار دارد.
جمشيدي افزود : اما در مورد سوريه ، همه غربيها جمع شده اند تا پرونده اين کشور را به شوراي امنيت بفرستند و حکومت ضد صهيونيستي بشار اسد  را به ورطه سقوط بکشانند.
وي خاطر نشان کرد : امروز شما فرهنگ ديني تان را همراه با دستاوردهاي انقلاب اسلامي صادر کرده ايد آنهم درست زير گوش نتانياهو و اسرائيل غاصب ، به همين دليل است که آنها مجبور به ترور فکر ، انديشه ، علم و دانش شما هستند.
وي در ادامه گفت : اينکه دشمن دست به ترور دانشمندان هسته اي کشور زده نشانگر اين است که تن به شکست داده اند و ترور را بعنوان دست و پا زدن آخرشان در دستور کار قرار داده اند .
معاون استاندار اضافه کرد: قطب بندي جهاني در حال تغيير است و قطب ليبرال در حال سقوط و شکست و درست در زماني که آنها فکر ميکردند که حکومتشان بلامنازع است و طرح گلوباليزم و واژه دهکده جهاني را مطرح ميکردند ، اصلا در تفکراتشان نمي گنجيد که فراگيري موج بيداري اسلامي منطقه را در نوردد و گريبان آنها و هم پيمانانشان را بگيرد.
رئيس ستاد انتخابات استان در پايان گفت : رعايت چهار شعار قانونمداري ، عدالت محوري ، مشارکت حداکثري و امانت داري بايد محور اصلي فعاليتهاي هيأتهاي سه گانه و همه دست اندرکاران انتخابات باشد.
وي همچنين از نهايي شدن شعب اخذ رأي در تمام حوزه هاي انتخابيه استان و اتمام دوره آموزش نزديک به 8 هزار نيروي فعال در انتخابات در استان گلستان خبر داد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4361.html )