عنوان خبر:اگر رفتار جامعه قرآني شود، زندگي مدينه فاضله خواهد شد
جمعه 5 اسفند 1390 - 01:47:44


معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان با بيان اينكه آن‌هايي كه زندگي خود را با قرآن عجين كنند نهايت لذت معنوي را خواهند برد گفت : اگر رفتار جامعه قرآني شود، زندگي مدينه فاضله خواهد شد.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، عليرضا جمشيدي در مراسم افتتاحيه خبرگزاري قرآني ايکنا که در سالن رشد دانشگاه جامع گلستان برگزار شد  با تبريک راه اندازي دفتر اين خبرگزاري در استان افزود :  اين دسته از فعاليتها  برگرفته از نعمات الهي است که بوسيله نظام ديني نصيب ما مي شود تا از ان بهره مند شويم .
وي اظهار داشت : اگر اقشار جامعه بتوانند در زندگي فردي و اجتماعي، آموزه‌هاي ديني و قرآني را به كار گيرند ، يقيناً  در دنيا و آخرت سعادتمند خواهند شد.
جمشيدي ادامه داد : افرادي که فرهنگ قرآني را در زندگي خود حاکم نمي کنند دچار اسيبها و چالشها و ارتکاب  تخلف و گناه مي شوند.
رئيس شوراي فرهنگي استان با تأكيد بر اينكه دين و آيات نوراني قرآن كريم براي سعادت بشر ابلاغ شده است،‌ گفت: امروز در عصر غيبت، مقام معظم رهبري با نگاهي ديني و قرآني جامعه را مديريت و هدايت مي‌كنند و امروز همين فرهنگ و انديشه قرآني حاکم بر جامعه ماست که در حال جهانگير شدن است و لرزه بر اندام مستکبران مي اندازد.
رئيس ستاد انتخابات استان در پايان با اشاره به فرارسيدن زمان تبليغات کانديداها و اهميت انتخابات خاطر نشان کرد : درصورتيکه کانديداها در رفتار و تبليغات شان با تبعيت از فرهنگ قرآني عمل کنند هرگز کوچکترين مشکل و دغدغه اي از اين باب نخواهيم داشت.
شايان ذکر است خبرگزاري قرآني ايکنا اخبار خود را به 37 زبان زنده دنيا منتشر ميکند و تا پايان سال 90 اين رقم به 40 زبان خواهد رسيد.
گلستان بيست و ششمين استاني است که دفتر اين خبرگزاري در آن راه اندازي شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4368.html )