عنوان خبر:کانديداها از تخريب يکديگر و سياه نمايي عملکرد دولت خودداري کنند
جمعه 5 اسفند 1390 - 01:48:29


مديرکل سياسي و انتخابات گلستان با توجه به فرارسيدن زمان تبليغات کانديداهاي مجلس گفت:
کانديداها از تخريب يکديگر و سياه نمايي خدمات دولت و عملکرد ديگران خودداري کنند و به ارائه توانمنديها و برنامه هاي خود بپردازند.



به گزارش پیام گلستان "سيد محمد قاسم حسيني" در مصاحبه با پايگاه اطلاع رساني استانداري گلستان اظهارداشت: به تعبير قرآن، زماني رقابت سالم و قانوني شکل مي گيرد که افراد برمبناي توانمنديها و با مثبت انديشي مطرح شوند.
وي با بيان اينکه از امروز ( پنجشنبه ) چهارم اسفندماه، زمان تبليغات کانديداهاي نهمين دوره از انتخابات مجلس شوراي اسلامي آغاز شده است ، بر رعايت اخلاق حسنه و اسلامي و انصاف از سوي کانديداها تاکيد ورزيد.
حسيني متذکر شد: کانديداها برنامه ها را منطبق با قانون انتخابات برنامه ريزي کنند تا انتخابات خوب و آرامي برگزار شود.
وي افزود: با توجه به برگزاري نشستها و جلسات متعدد و بررسي هاي مستقيم از حوزه ها، فرمانداريها و بخشداريها، ساز و کار لازم براي برگزاري انتخابات قانوني و پرشور و همراه با مشارکت حداکثري مردم هم به لحاظ نيروي انساني، تجهيزات و امکانات حتي در دورترين نقطه جمعيتي استان مهياست و حوزه هاي انتخابيه و شعب با آمادگي کامل در انتظار روز 12 اسفند ماه هستند.
دبير و جانشين رئيس ستاد انتخابات گلستان گفت: براي توجيه افکار عمومي نشستهاي مختلفي از جمله نشست مشورتي حوزه انتخابيه، اعضاي شوراي تامين منطقه با عوامل اجرايي، نظارت و بازرسي، نشست مشورتي ستاد با ائمه جمعه و همايش ها و نشستهايي براي آمادگي کامل دستگاهها در اجراي انتخابات مانند شوراي اداري برگزار شده است.
حسيني افزود: فرمانداران شهرستانها نيز نشستهايي را با کانديداهاي هر حوزه و مسئولان قضايي استان براي توجيه فضاي رقابتي از جمله پرهيز از بداخلاقي انتخاباتي و ايجاد فضاي رقابتي سالم برگزار کرده اند.
در استان گلستان يکهزار و 190 شعبه اخذ راي در شش حوزه انتخابيه اصلي و 21 حوزه فرعي براي جمع آوري آراي مردم پيش بيني شده است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4372.html )