عنوان خبر:برای کسانی که فتنه ها هنوز برای ایشان مفهومی ندارد باید تاسف خورد + عکس
جمعه 5 اسفند 1390 - 20:34:14


فرماندار علی آباد کتول :
برای کسانی که فتنه ها هنوز برای ایشان مفهومی ندارد باید تاسف خورد، که دشمن با آن عظمتش به ذلت درمی آید و اقتدار مقام معظم رهبری را در پشت تریبونها اعلام می کند ضعف خودش را اعلام می کند و بعضی ها هنوز این را متوجه نشده اند.



به گزارش پیام گلستان کی پور فرماندار علی آباد کتول در بین نماز جمعه و نماز عصر پیرامون مسائل اقتدار جمهوری اسلامی ، فتنه 88 ، و اهمیت انتخابات صحبت کردند که در ادامه می آید.

بسم الله الرحمن الرحیم

صلوات می فرستیم به پیشگاه مقدس قطب عالم امکان امام زمان (عج)  و نائب بر حقش مقام عظمی ولایت و رهبری ، پرچم دار مقتدر نظام جمهوری اسلامی ، امیر قافله صبر و بصیرت ، همان کسی که به تبعیت از مولا و مقتدایش حضرت امام این کشتی را به سرمنزل مقصود هدایت می کند.
بد نیست در ابتدای صحبت خاطره ای را از مرحوم آیت الله مشکینی در مورد مقام معظم رهبری ذکر کنم، چند سال پیش زمانی که حضرت آیت الله مشکینی در قید حیات بودند توفیق این را داشتیم که در خدمت ایشان باشیم، وضعیت ایران و مقام معظم رهبری را ایشان این طور توصیف کرد، گفت وضعیت کشور ما این است که درست مثل سجل ابراهیم می ماند مثل آتشی که حضرت ابراهیم را نمرود در داخل آن انداخت، ایران آن گلستان ابراهیم (ع) مقدس و دور تمام مرزهایش آن آتشی است که استکبار جهانی به راه انداخت و ما دراین به نعمت ولایت به راحتی در این کشور زندگی می کنیم تمام مرزها را تمام کشورهای اطراف ما به نوعی استکبار جهانی در آنجا حضور دارد و دائم در حال توطئه و ما در داخل کشور به خاطر این که نعمت ولایت بر سر ما است به راحتی داریم زندگی می کنیم قدر این نعمت را بدانیم و در توصیف مقام معظم رهبری ایشان فرمودند بروید شکر کنید، خدا را سپاسگذار باشید در کشوری زندگی می کنید که تنها کشور دنیا است که می توان پشت سر رهبر آن کشور نماز خواند. توصیف بسیار زیبا ، تنها کشوری هستیم که این افتخار را داریم که پشت سر رهبرمان می توانیم نماز بخوانیم.

کی پور-فرماندار-علی آبد کتول-گلستان

خدا را شکر می کنیم که در این عصر در ایران زندگی می کنیم افتخاری که خیلی از نسل های ایران نصیبشان نشده، بعد از صدر اسلام و حکومت علوی این افتخار نصیب هیچ نسل ایرانی نشده که در سایه ولایت زندگی کند و به همین خاطر مجموعه استکبار جهانی در پی این است که این نظام را تضعیف کند.

به همین دلیل دستگاههای تبلیغاتی رسانه های تبلیغاتی به نوعی برنامه هایی را مطرح می کنند نظام را از پایه و اساس دچار مشکل کنند به خصوص در مواقعی که فرصت برایشان ایجاد می شود، در کشور ما مواقعی پیش می آید که فرصتی هست برای ما و همچنین اگر از آن غفلت کنیم تهدید می شود.

یکی از این موارد انتخابات است، حضور حداکثری آن چیزی که مقام معظم رهبری تاکید می کنند بر آن فرصتی است برای تثبیت نظام و اقتدار بخشیدن به نظام، و ... تهدیدی است که نظام را تضعیف می کند، فتنه 88 را همه ما یادمان هست استکبار جهانی برای یک مقطع انتخابات از سالهای قبل برنامه ریزی کرده بود، الحمدالله نظام سرافراز از این فتنه در آمد و توانست با تبعیت از محور ولایت توطئه را خنثی کند.

مقام معظم رهبری در سال گذشته فرمودند :" فتنه 88 تمام شد فتنه های پیچیده تری ... " مفهومش این است که وقتی استکبار جهانی یک حرکتی را طراحی می کند اجرا می کند و شکست می خورد قطعا برای حرکت بعدی برنامه ریزیهایش پیچیده تر می شود، اخیرا رسانه های غربی خیلی راحت علیه نظام صحبت می کنند مستقیما به موضوع اشاره می کنند مطلبی را که می خواهم بگویم بدون پرده می گویم، چند وقت پیش در جمعی من صحبت می کردم ... بچه های جبهه و جنگ می دانند جبهه ای که همیشه در حال شکست بود جبهه ای که در حال شکسته همیشه بدون کد صحبت می کرد جبهه ای که در حال پیشروی با کد صحبت می کند مسائل امنیتی را رعایت می کند مواظبت می کند که دشمن اسرار را متوجه نشود ولی لشکری که شکست خورد جبهه ای که شکست خورد بی پرده صحبت می کند جبهه استکبار در این وضعیت است دیگه در لفافه صحبت نمی کند مستقیما حمله می کند این معلوم است که در حال فروپاشی است جدیدا اصحاب فتنه بخشی از اصحاب فتنه را شما دیدید که رجال سیاسی دولت اصلاحات در بزم شاه سعودی، شاید قبلا اگر می رفتند خیلی مخفیانه می رفتند الان دیگه این چیزها را مراعات نمی کنند.

کی پور-فرماندار-علی آبد کتول-گلستان

من چند نکته ای را که از خبرگزاری ها و مسئولین آمریکایی در اخیرا صحبت شده را که نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و ضعف جبهه استکبار است را خدمت شما می خوانم، آقای هنری کسینجر را همه شما می شناسید یکی از رجال سیاسی آمریکا است، یک نشستی اخیرا در آبان 90 جدید است ... ایشان در رابطه با تحولات منطقه و جریان انتخابات در ایران مباحثی که دارد اتفاق می افتد را ایشان این طوری توصیف می کند، می گوید " مردم در خاورمیانه خواستار دموکراسی مدنظر ما نیستند بلکه مردم منطقه تمام چشم امیدشان به ایران و ملت ایران است باید بپذیریم که تحولات جهان اسلام و اعتراضات وال استریت در آمریکا خبر از رسیدن تاریخ به یک پیچ بزرگ می دهد " بعد اشاره می کند " سر این پیچ چه کسی نشسته است ؟ " اشاره می کند به مقام معظم رهبری، " سر این پیچ ایشان نشسته است ایشان است که تحولات را دارد تعیین می کند ما دیگه نقشی نداریم ".

برای کسانی که با اصطلاحات سیاسی در داخل کشور با گروهها با عناوین سیاسی تحت عنوان اصلاح طلب و امثالهم این حرف ها هنوز نفهمیده اند باید تاسف خورد، برای کسانی که فتنه ها هنوز برای ایشان مفهومی ندارد باید تاسف خورد، که دشمن با آن عظمتش به ذلت درمی آید و اقتدار مقام معظم رهبری را در پشت تریبونها اعلام می کند ضعف خودش را اعلام می کند و بعضی ها هنوز این را متوجه نشده اند، روزنامه هاآرص اسرائیل مطلبی را با این عنوان می نویسد :" مردم منطقه الگوی مورد نظرشان جمهوری اسلامی است خاورمیانه اسلامی خمینی (ره) و خامنه ای (حفظ) را می خواهد ".

یکی از این تحلیل های غربی می گوید :"مردم منطقه دنبال یک الگو هستند بدون استثناء این الگو الگوهای غربی نیست بلکه الگوی مردم ایران است باید کاری کنیم که الگوی مردم ایران را نپذیرند لذا باید تلاش کنیم که از این انتخابات نتیجه بگیریم اگر ایران از این انتخابات به خوبی بگذرد مدل و الگوی خوبی برای کشور های منطقه می شود." با این مقیاس انتخابات مجلس یک انتخابات داخلی نیست.

کی پور-فرماندار-علی آبد کتول-گلستان

خوب الحمد الله روند انتخابات در کشور ما بسیار خوب شروع شده است بر اساس آخرین انتخابات برای هر کرسی مجلس 12 نفر الان کاندیدا داریم. خوب این خودش شور انتخاباتی را نشان می دهد. جریان فتنه ای که دشمن مطرح می کند تنها مال تهران نیست نقطه به نقطه ایران هر جریانی که دشمن در پی آن است فتنه حساب می شود، در کوچکترین نقاط، هر شهری ولو اینکه این شهر دارالمومنین علی آباد باشد هر کسی هم بخواهد جریان یا موجی ایجاد کند که دشمن خوشحال بشود در راستای اهداف دشمن قرار دارد تنش ایجاد کردن، سر و صداهای خیابانی، درگیری و امثالهم، هر موردی ولو اینکه سیاسی نباشد بر این اساس انتظار می رود عزیزان همه دقت کنند.

انتخابات آن چیزی مقام معظم رهبری خواست دو نکته بود یکی حضور حداکثری یکی رعایت قانون. ما در سیستم دولتی به همه همکاران تمام روئسای دستگاهها همه عوامل فرمانداری تاکید کردیم و الحمد الله روند روند خوبی است افرادی که انتخاب شدند افراد قانون مندی هستند کارشان را هم درست انجام می دهند همه مجموعه عوامل نظارتی اجرایی و همه ، انتظار می رود مردم به نقش خطیر خودشان تاریخی خودشان عمل کنند ان شاءالله انتخابات خوبی داشته باشیم.

و جای افتخار دارد که علی آباد یک بیست و هفتم از شهرستانهای تمام رایانه ای است در کشور، 10 درصد کشور برای انتخابات تمام رایانه ای انتخاب شد که با تلاشی که دوستان ما در استان انجام دادند و اثبات شایستگی و لیاقتی که عوامل ما در فرمانداری از خودشان نشان دادند علی آباد به عنوان تنها شهرستان تمام رایانه ای استان انتخاب شد.

 

در ادامه ایشان پیرامون مسائل انتخابات در شهر و نحوه اجرا توضیحاتی دادند.

 

-------------------

خبرنگار : علی مهنانی




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4382.html )