عنوان خبر:افزایش تا 15 درصدی جمعيت گلستان در راهپيمايي 22 بهمن
دوشنبه 8 اسفند 1390 - 02:51:53


معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان گفت:
براساس بررسي هاي انجام شده ، جمعيت استان در راهپيمايي 22 بهمن ماه امسال بين 5/12 تا 15 درصد افزايش داشته است.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، "عليرضا جمشيدي" صبح روز يکشنبه در مراسم تجليل از برترين هاي ستاد دهه فجر استان اظهارداشت: اين رقم در برخي مناطق استان به 30 درصد هم رسيده که از دستاوردهاي انقلاب اسلامي مي باشد.
وي با بيان اينکه امروز رويارويي و تقابل جدي بين دو تفکر ليبراليستي و اسلامي وجود دارد، ادامه داد: با اين شرايط، ايران اسلامي در حال صدور انديشه اسلام ناب محمدي به اقصي نقاط جهان بويژه جهان اسلام است که نمونه آن در کشورهاي اسلامي مشاهده مي شود.
جمشيدي افزود: به دليل بصيرت و بينش سياسي مردم است که بيداري اسلامي و پيشرفت کشور در بخشهاي مختلف، جدي ديده مي شود و براساس رهنمودهاي رهبري همه اين دستاوردها مختص نظام ديني است.
وي در ادامه با اشاره به آمادگي ستاد استان براي برگزاري انتخاباتي سالم و قانوني در روز 12 اسفند اظهارداشت: تمام امور مربوط به اين مساله در ستاد، مديريت شده، تعامل صميمي بين ستاد و هيئت هاي سه گانه برقرار است و  توازن و تعاملي بين سلائق و قوميتها وجود دارد و رقابت امروز، جدي و علني قابل مشاهده است و به آن خوش بين هستيم.
وي تاکيد کرد: مشکلي در عرصه انتخابات استان نيست، تمهيدات مورد نياز انجام شده و 95 درصد مراحل انتخابات در پنج حوزه انتخابيه استان نيمه مکانيزه و يک حوزه در علي آباد کتول، تمام الکترونيکي است که تاکنون آمادگي لازم براي اين اقدام وجود دارد.
به گفته جمشيدي، از جهت امنيتي نيز، استان در وضعيت عادي و معمولي قرار دارد و جاي هيچ دغدغه اي نيست و پيش بيني مي شود که 75 درصد مردم استان در انتخابات مشارکت کنند.
معاون استاندار گلستان گفت: اين انتخابات، تقابل دو استراتژي حضور حداکثري و حداقلي است و استکبار جهاني بدنبال برگزار نشدن انتخابات در موعد مقرر و مخدوش بودن نتيجه آن است.
وي گفت: چالش انتخابات مجلس به اين دليل که در تمام شهرستانها و مراکز استانها برگزار مي شود، پيراموني است و دشمن بدنبال اين مساله است اما استراتژي ايران به تاکيد مقام معظم رهبري؛ حضور حداکثري، قانون مداري و اخلاق مداري مي باشد.
جمشيدي ادامه داد: انتظار است با حضور حداکثري در اين انتخابات که به گفته رهبري پايه نظام است، عزت ملي به دشمنان  نشان داده شود و نظام مصون بماند.
در اين مراسم که معاون امور مجلس و استانهاي شوراي هماهنگي تبليغات کشور نيز حضور داشت از ستادها و کميته هاي برتر ستاد دهه فجر و دستگاههاي اجرايي که تعامل بيشتري با اين ستاد داشتند، قدرداني به عمل آمد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4395.html )