عنوان خبر:امانتداري بازرسين مهمترين مولفه برگزاري انتخابات سالم است
دوشنبه 8 اسفند 1390 - 02:56:01


استاندار استان گلستان گفت:
با توجه به حساسيت فضاي کنوني کشور، امانتداري بازرسين مهمترين مولفه آنها براي برگزاري انتخابات سالم و قانوني مي باشد.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، مهندس "جواد قناعت" روز شنبه در همايش استاني بازرسين، سربازرسين و هياتهاي بازرسي استان در تالار فخرالدين اسعد گرگاني اظهارداشت: اين مولفه ضمن تعامل سازنده و مفيد بازرسين با عوامل اجرايي انتخابات و در کنار تفکيک وظايف آنها تحقق مي يابد.
وي از ويژگي هاي ديگر بازرسين انتخابات را؛ انعطاف پذيري، تيزبيني، پرهيز از مسايل حاشيه اي و حاشيه سازي، بي طرفي در زمان اجرا، قانون مداري و اخلاق مداري دانست.
قناعت افزود: به دليل حساسيتهاي کنوني فضاي داخلي و خارجي کشور، فعاليت بازرسين و ستاد انتخابات مشابه فعاليتهاي دوران دفاع مقدس است با اين تفاوت که دفاع مقدس يک دفاع سخت افزاري بوده اما اکنون در حال دفاع نرم افزاري قرار داريم.
وي اضافه کرد: سه راهبرد اساسي دشمن براي انتخابات ايران اسلامي، کاهش مشارکت، ايجاد چالش امنيتي و در نهايت ناکارآمد جلوه دادن الگوي ايراني اسلامي مي باشد.
قناعت افزود: به دليل اين حساسيتها نبايد چالش هاي امنيتي در کشور ايجاد شود و الگوي ايراني اسلامي ملت ايران در جهان فراگير شود.
به گفته قناعت، تلفيق بصيرت و در صحنه بودن مردم و درايتهاي پيامبر گونه رهبري موجب کارآمدي حکومت جمهوري اسلامي  کارآمد مي شود و از تلاش دشمنان براي جلوگيري از تثبيت و فراگيري الگوي انقلاب اسلامي که يک مدل ولايي به رهبري پير فرزانه، کارآمد، شجاع و به روز است، جلوگيري به عمل مي آيد.
وي در ادامه خواستار هماهنگي بازرسين با فرمانداران، نمايندگان فرماندار، ناظرين شورا و هيئتهاي نظارت استان شد و گفت: حضور حداکثري و رعايت قانون، نظام مقدس جمهوري اسلامي را در دنيا تثبيت مي کند.
وي در پايان متذکر شد: يکي از برتريهاي جريان ناب اصول گرايي بر جريانهاي ديگر سياسي؛ سلامت، صداقت و پاکي آنهاست که بازرسين نبايد اين مساله را با چيز ديگر معامله کنند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4397.html )