عنوان خبر:انقلاب اسلامی ایران پرچمدار کارآمدی و الگوی برتر جهان است
دوشنبه 8 اسفند 1390 - 02:56:17


معاون سیاسی سپاه نینوا استان گلستان گفت:
استمرار انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت 33 سال موجب شده تا ایران به‎ عنوان پرچمدار کارآمدی و الگوی برتر جهان باشد.



به گزارش پیام گلستان علی سلیمان‎دوست امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: ملت ایران همواره توانسته شرایط مختلف را با هوشیاری و تحت زعامت مقام معظم رهبری پشت سر بگذارد و همین عامل سبب شده تا امروز به پیشرفت‎های قابل‎توجهی دست یابیم.

وی تصریح کرد: همان‎طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که دنیا در حال گذر از پیچ بسیار مهم و خطرناک است باید تمام حواس‌مان را جمع کنیم تا آن قضیه‎ای که مد‎نظر ماست رقم بخورد نه آنچنان که دشمن می‎خواهد، لذا باید هوشیارانه عمل کنیم تا نقشه‎های دشمن به ثمر ننشیند.

معاون سیاسی سپاه نینوا گلستان اذعان داشت: اخیراً در کنگره‎ای یکی از مقامات غربی گفته‎ حضرت آقا را تائید کردند و آنها نیز گفته‎اند جهان در حال گذر از یک پیچ تاریخی و خطرناک است منتها با این تفسیر که سر این پیچ، ایرانی‎ها ایستاده‎اند و هر کسی می‎خواهد از این پیچ عبور کند آدرس ادامه مسیر را می‎دهند.

سلیمان‎دوست متذکر شد: در منطقه شاهد آن هستیم که کشورهایی همانند تونس، مصر، اردن، عربستان، بحرین و خیلی از جاهای دیگر جهان همچون اروپا و آمریکا به تاثیر اجتماعی بیداری اسلامی پی برده‎اند.

وی یادآور شد: سال 1388 را به ذهن بیاورید که در آن زمان انتخاباتی رخ داد و فتنه‎ای به پا شد، ما 9 ماه ایستادگی کردیم و در سایه این ایستادگی، ملل منطقه به این نتیجه رسیدند که هر ملتی ایستادگی کند می‎تواند موفق شود.

سلیمان‎دوست ابراز داشت: پس از آن قیام‎هایی در منطقه اتفاق افتاد که یک‎سال بعد تونس، دو سال بعد مصر به پیروزی رسید و اکنون نیز در کشورها یکی پس از دیگری این قیام‎ها ادامه دارد، لذا در یک نگاه عمیق سیاسی اجتماعی، جهانیان به ملل منطقه که خودشان را جهان اولی و ایران را جهان سوم قلمداد می‎کردند امروز به این نتیجه رسیدند چگونه می‎شود در سرزمینی دورافتاده که مردمش جهان سومی هستند به پا خاسته و مستقل عمل کنند و به هدف خود برسند، ولی ما که خودمان را جهان اول می‎دانیم آیا نمی‎توانیم به‎پا خیزیم و حرف خودمان را به کرسی بنشانیم.

وی در پایان متذکر شد: ملت‎های غربی در قالب جمعیت 99 درصدی به‎پا خاستند و خواسته‎های‎شان را به حاکمان خود اظهار کردند و اینها از نتایج انقلاب اسلامی است.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4398.html )