عنوان خبر:دانشگاهيان استراتژي غربي ها را با شكست مواجه نمايند
دوشنبه 8 اسفند 1390 - 02:56:25


معاون سياسي ، امنيتي استاندار گلستان گفت:
دانشگاهيان بايد استراتژي غربي ها درخصوص انتخابات مجلس شوراي اسلامي را با شكست مواجه نمايند.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، عليرضا جمشيدي روز شنبه در پنجمين جلسه كميسيون دانشجويي شوراي تامين استان گلستان با اشاره به حضور گسترده مردم در عرصه هاي مختلف اظهارداشت: مردم متدين و ولايتمدار استان گلستان و ايران اسلامي با حضور پرشور در راهپيمايي 22 بهمن از يك ماموريت بزرگ موفق بيرون امده و بارديگر دشمنان نظام و انقلاب را نااميد كردند.
رييس ستاد انتخابات گلستان همچنين با اشاره به آغاز تبليغات انتخابات مجلس شوراي اسلامي گفت: در اين ايام ما با تقابل استراتژي غرب و استراتژي نظام مواجه هستيم.
جمشيدي تصريح كرد: سه مؤلفه غربي ها در اين استراتژي تاخير در انجام انتخابات ، حضور حداقلي و مخدوش كردن نتيجه انتخابات مي باشد، در حالي كه استراتژي نظام اسلامي برگزاري انتخابات در فضاي امن و بدون برخورد و بدون تاخير است.
معاون استاندار گلستان در ادامه سخنان خود با بيان اين مطلب كه بحث تقلب و تخلف را در انتخابات بايد از هم جدا كرد گفت: با سازوكارهاي طراحي شده براي انتخابات ، امكان تقلب در انتخابات ايران وجود ندارد و با تخلف هم امكان ندارد سرنوشت انتخابات تغيير كند.
وي اضافه كرد: متاسفانه دشمن به دنبال اين است كه با كمك مهره هاي نا آگاه و معاند انتخابات را زيرسوال ببرد كه دانشجويان و دانشگاهيان بايد با نقش آفريني مؤثر و تبيين موضوع بتوانند جلوي اين حربه دشمن هم ايستادگي كنند.
اين نشست با حضور استاندار گلستان ، رييس دانشگاه آزاد اسلامي گرگان ،روساي دانشگاههاي استان و مسئولان سياسي امنيتي استان برگزار شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4399.html )