عنوان خبر:مالكان ناوگان حمل و نقل عمومي شماره حساب بانكي خود را اعلام كنند
يكشنبه 18 مهر 1389 - 23:39:53


علي لطفي مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي گلستان، بعد از ظهر امروز در جلسه توجيهي با تشكل‌هاي صنفي استان اظهار داشت: بناست در راستاي اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها ضمن حمايت از توسعه حمل و نقل عمومي در كمك به اين بخش نيز تمهيداتي انديشيده شود.



به گفته وي بر همين اساس پيمايش ناوگان حمل و نقل عمومي برون‌شهري از روي بارنامه و صورت وضعيت و همچنين سيستم تردد از مرزها نيز از مواردي است كه در دستور كار قرار گرفته است.
مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي گلستان از مالكان وسايل نقليه حمل و نقل عمومي برون شهري خواست هرچه سريع‌تر در راستاي ثبت شماره حساب بانكي با در دست داشتن مدارك خود نظير كارت خودرو، سند سبز خودرو، كارت ملي، شناسنامه و كارت هوشمند ناوگان يا رسيد ثبت نام براي كارت هوشمند ناوگان به انجمن‌هاي صنفي حمل و نقل جاده‌اي بار و مسافر استان اعم از كالا، اتوبوسراني، ميني‌بوسراني و رانندگان يا اتحاديه حمل و نقل بار استان و انجمن صنفي بين‌المللي گلستان مراجعه كنند.
لطفي تاكيد كرد: در صورتي كه سرپرست خانوار مالك شماره حساب اعلامي باشد بايد همان شماره حساب اعلامي در سامانه www.refahi.ir به انجمن و يا اتحاديه مذكور ارائه شود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-442.html )