عنوان خبر:انعقاد تفاهم نامه همكاري بين ارشاد گلستان و انجمن انيميشن ايران
جمعه 23 مهر 1389 - 20:45:44


با هدف اعتلاي توليدات پويانمايي(انيميشن) در استان، تفام نامه همكاري بين اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گلستان و انجمن سينمايي فيلمسازان انيميشن ايران(آسيفا) منعقد شد.



اين تفاهم نامه روز پنج شنبه همزمان با مراسم پاياني دومين جشنواره پويانمايي سيره رضوي در گلستان، بين دكتر 'غلامرضا منتظري' مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي گلستان و 'روانبخش صادقي'، مديرعامل و عضو هيئت مديره آسيفا ايران و استادان 'سعيد توكليان و ناصر گل محمدي' از استادان پيشكسوت اين عرصه به امضا رسيد.
در اين تفاهم نامه كه در راستاي اعتلاي توليدات انيميشن در گلستان و آموزش هاي مربوطه در اين بخش تدوين و امضا شده است، انجمن سينمايي فيلمسازان انيميشن ايران(آسيفا) متعهد به برگزاري كارگاه اموزشي با حضور استادان مجرب، جلسات نمايش و نقد انيميشن، برپايي سمينارهاي تخصصي و اختصاص بيمه هنرمندان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به اعضاي فعال انيميشن شد.
همچنين ، حمايت هاي معنوي و معرفي اعضا به مراكز مورد نياز جهت حمايت هاي مختلف مالي و اعتباري، معرفي اعضا جهت اختصاص كد نظام سينمايي براساس آيين نامه هاي مربوطه، همكاري در برگزاري جشنواره ها و مسابقات بومي، ملي و بين المللي، اطلاع رساني به اعضا در خصوص اخبار و رويدادهاي تخصصي و معرفي و تحت پوشش قرار دادن اعضا جهت استفاده از معافيت مالياتي در پروژه ها و قرار دادهاي مربوطه، از ديگر تعهدات انجمن سينمايي فيلم سازان انيمشن ايران است .
در بخش ديگري از اين تفاهم نامه نيز اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گلستان، به حمايت هاي مادي، معنوي، فرهنگي و هنري براي شكل گيري انجمن سينمايي فيلمسازان انيميشن گرگان(گلستان) متعهد شده است.
اختصاص مكان استقرار دبيرخانه، اختصاص مكان سالن نمايش و اجتماعات جهت برگزاري جلسات تخصصي، مجمع، سمينارها و كلاس هاي آموزشي، تلاش جهت اختصاص بودجه براي توليد پروژه هاي انيميشن در استان و شهرستان گرگان و اختصاص اولويت در ارائه پروژه هاي انيميشن به اعضاي انجمن، از ديگر تعهدات و حمايت هاي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گلستان در اين تفاهم نامه است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-444.html )