عنوان خبر:گرگان ميزبان رقابتهاي كريكت قهرماني كشور بانوان
جمعه 23 مهر 1389 - 20:48:44


رئيس هيئت راگبي و كريكت استان گلستان گفت : گرگان ميزان رقابتهاي كريكت قهرماني كشور ويژه بانوان شدو اين رقايتها از روز شنبه به مدت شش روز در مركز استان گلستان برگزار خواهد شد.



'سيدوحيدرضا ميرا' روز پنجشنبه در اين خصوص گفت: در اين رقابتها مجموعا 12 تيم حضور دارند كه در گروههاي مختلف به صورت دوره اي با هم ديدار خواهند كرد.
وي در گفت و گو با ايرنا افزود: تيمهاي كرمان، تهران، قم، سيستان و بلوچستان، خراسان رضوي، خراسان شمالي، كرمانشاه، بوشهر، هرمزگان، زنجان و اصفهان به همراه تيم گلستان در اين رقابتها با هم پيكار خواهند كرد.
به گفته وي، پذيرش تيمها از عصر روز جمعه خواهد بود و مراسم توجيهي و جلسه قرعه كشي تيمها جمعه شب در محل خوابگاه با حضور سرپرستان تيم ها برگزار مي شود.
وي تصريح كرد: اين رقابتها به عنوان انتخابي تيم ملي كشورمان به منظور حضور در رقابتهاي قهرماني آسيا مي باشد و از سوي كميته فني بهترين هاي اين دوره به اردوي تيم ملي فراخوانده مي شوند.
وي ادامه داد: اين رقابتها از ساعت 8 صبح روز شنبه در زمين ورزشي روستاي محمدآباد گرگان آغاز مي شود و هر روز تا ساعت 17 ادامه خواهد داشت.
ميرا وضعيت تيم استان در اين دوره را مناسب ارزيابي كرد و افزود: با توجه به برگزاري اردوهاي مختلف تيم استان و حضور سرمربي خارجي تيم ملي كريكت ايران در استان گلستان، اكنون بازيكنان در وضعيت خوبي قرار دارند و اميد به كسب عنوان دور از دسترس نيست.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-446.html )