عنوان خبر:ورزش يك ضرورت اجتناب‌ناپذير براي ميانسالان و سالخوردگان
جمعه 30 مهر 1389 - 23:39:23


به نقل از روابط عمومي شوراي اسلامي شهر گرگان، حبيب‌الله قليش‌لي در دويست و هفتاد و چهارمين جلسه رسمي، علني و فوق‌العاده شوراي اسلامي شهر، با اشاره به اهميت ورزش و نقش انسان سالم در توسعه پايدار از تجليل ورزشكاران پيشكسوت گرگاني در شوراي شهر خبر داد.



رئيس شوراي اسلامي شهر گرگان هدف از برگزاري اين مراسم را تشويق توسعه ورزش و تربيت‌بدني ‏به عنوان اقدامي اساسي براي تامين و تربيت سرمايه انساني سالم و تندرست عنوان كرد و افزود: براساس اين مصوبه از پيشكسوتان ورزش گرگان در رشته‌ها و هيئت‌هاي مختلف ورزشي تقدير به عمل مي‌آيد.
رئيس شوراي اسلامي شهر گرگان با تأكيد بر اينكه عمومي‌سازي ورزش زيربناي سالم‌سازي انسان و جامعه است، خاطرنشان كرد: بايد توجه داشت عملكرد انسان سالم است كه زندگي و جامعه سالم ‏را فراهم مي‌سازد.‏
وي ورزش و تربيت‌بدني را مقوله‌اي نشاط‌آور براي عموم مردم دانست و يادآور شد: هميشه مردم به سلامت جسم و جان و شادي و نشاط فردي و اجماعي نياز دارند.
سخنگوي شوراي اسلامي شهر گرگان نيز در اين جلسه گفت: در اين جلسه مقرر شد 50 ميليون ريال اعتبار براي تجليل از ورزشكاران و تهيه هداياي پيشكسوتان و خادمان ورزش گرگان به مناسبت هفته تربيت بدني اختصاص يابد.
فائزه عبداللهي همچنين از تصويب مساعدت مالي شهرداري براي برگزاري اردوي سه روزه گردان 205 عاشوراي گرگان در اردوگاه قدس الستان به مبلغ 10 ميليون ريال از محل ماده 17 برنامه شهر در اين جلسه خبر داد.
تجليل از ورزشكاران پيشكسوت گرگاني به مناسبت هفته تربيت بدني در دويست و هفتاد و چهارمين جلسه رسمي، علني و فوق‌العاده شوراي اسلامي شهر مصوب شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-453.html )