عنوان خبر:گلستان در زمره پنج استان برتر در مبارزه با مواد مخدر
شنبه 27 اسفند 1390 - 21:53:59


معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت:
گلستان در سال 90 در زمره پنج استان برتر كشور در حوزه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.



به گزارش پیام گلستان به نقل از ایرنا 'علیرضا جمشیدی' روز شنبه در هفتمین و آخرین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سال 90 اظهارداشت: در زمینه مقابله ، كشفیات ، دستگیری معتادین خطرناك ، پاكسازی مناطق آلوده و انجام اقدامات فرهنگی، اقدامات مناسبی در استان انجام شده است.

وی با بیان اینكه پیشگیری در رأس امور مبارزه با مواد مخدر و اولویت اول استان است، تصریح كرد: باید دغدغه ما این باشد كه در حوزه پیشگیری تلاش بیشتری صورت گیرد و در این زمینه از ظرفیت های صدا و سیما ، آموزش و پرورش ، دانشگاه ها ، ائمه جمعه و جماعات كه بیشترین مخاطبان جامعه را در اختیار دارند استفاده شود.

معاون استاندار گلستان با بیان اینكه مردم با هوشمندی و بصیرت در میدان انتخابات حاضر شدند و دشمنان نظام اسلامی را با یأس و نا امیدی مواجه ساختند، افزود: هرگاه مردم را در صحنه و همراه داشته باشیم موفق خواهیم بود.

وی یاداور شد: در بحث مبارزه با مواد مخدر نیز باید مردم را به میدان بیاوریم تا در كنار مسئولین و مامورین برای رفع این بلای خانمانسوز همكاری داشته باشند.

جمشیدی در ادامه با بیان اینكه در حوزه ترك اجباری و مدیریت چهره شهرها از آلودگی اعتیاد باید ظرفیت ها را افزایش داد، اظهار داشت: با تمام قدرت در حال توسعه اردوگاه توسكستان هستیم و تا اردیبهشت 91 ظرفیت این اردوگاه را از 80 نفر به 170 نفر خواهیم رساند.

وی ادامه داد: معتادینی كه پس از دوره بازپروری به آغوش خانواده باز می گردند تحت نظارت دائمی قرار خواهند گرفت و تلاش خواهیم كرد این افراد را تحت پوشش كمیته امداد قرار داده و برای اشتغال آنها كمك شود.

معاون استاندار گلستان در پایان تأكید كرد: در سال 91 توسعه كمپ های اختیاری و مراكز درمانی در دستور كار قرار گیرد.

در این جلسه 'علیرضایی' دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان گلستان از انجام دو پاكسازی بزرگ در مناطق آلوده استان و دستگیری تمامی معتادین پر خطر تا پایان شهریور ماه 91 خبر داد.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4592.html )