عنوان خبر:تعامل شهرداري و شوراي شهر گرگان براي توسعه ورزش
يكشنبه 2 آبان 1389 - 02:22:35


ابراهيم كريمي شهردار گرگان پيش از ظهر امروز در مراسم تجليل از پيشكسوتان و ورزشكاران برگزيده شهر اظهار داشت: شهرداري براي هر لايحه‌اي كه براي كمك به امر ورزش به شوراي شهر مي‌فرستد، مصوبه مي‌گيرد و اين نشان‌دهنده اهميت دادن به ورزش است.



در اين مراسم كه در صحن شوراي اسلامي شهر برگزار شده بود، رئيس شوراي اسلامي شهر گرگان نيز ضمن تبريك اين هفته به آنان، از ورزشكاران به عنوان سفيران سلامتي نام برد و در ادامه ورزش و تربيت بدني را مقوله‌اي نشاط‌آور براي عموم مردم و يك ضرورت اجتناب‌ناپذير براي ميانسالان و سالخوردگان دانست.
حبيب‌الله قليش‌لي اظهار داشت: هميشه مردم به سلامت جسم و جان و شادي و نشاط فردي و اجتماعي نياز دارند.
وي تصريح كرد: يكي از پايدارترين راه‌هاي جلوگيري از مفاسد و انحرافات و ناهنجاري‌هاي رفتاري و سالم‌سازي محيط و زندگي اجتماعي توسعه ورزش و همگاني كردن آن است و توسعه ورزش و تربيت بدني به عنوان اقدام اساسي براي تامين و تربيت سرمايه انساني سالم و تندرست يك وظيفه ملي است.
رئيس شوراي اسلامي شهر گرگان عمومي‌سازي ورزش را زيربناي سالم‌سازي انسان و جامعه دانست و گفت: تربيت بدني بخش مهمي از تعليم و تربيت است كه از طريق حركات و فعاليت‌هاي جسماني قاعده‌مند و علمي فرآيند تكميلي رشد را در همه ابعاد وجودي انسان فراهم مي‌كند و موجب بروز خلاقيت‌ها و شكوفايي استعدادها مي‌شود.
رئيس تربيت بدني شهرستان گرگان نيز از كمك‌ها و مساعدت‌هاي شهرداري و شوراي اسلامي شهر براي گسترش اماكن و فضاهاي ورزشي و همچنين بزرگداشت مقام‌آوران ورزش در شهر تقدير كرد.
حسن طهماسبي افزود: همراهي مسئولان و مديران شهر براي توسعه و كسب جايگاه‌هاي ورزشي گرگان در سطح كشور بسيار تاثيرگذار بوده است.
لازم به ذكر است كه حضور پيشكسوتان بزرگ ورزش همچون رضا سيدين و رضا منصوريان با وجود كهولت سن و كسالت جسماني نشان‌دهنده جايگاه ورزش در بين آنان است.
علاوه بر اينكه اين حضور فضاي عاطفي و معنوي خاصي نيز به جمع بخشيده بود.
در پايان از همگان با اهداي لوح تقدير و هديه تجليل شد.
شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر گرگان به مناسبت هفته تربيت‌بدني و ورزش از 85 نفر از پيشكسوتان و ورزشكاران برگزيده گرگان تقدير كردند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-469.html )