عنوان خبر:دشمنان نمي‌توانند جهت‌گيري مثبت دولت را ببينند
يكشنبه 2 آبان 1389 - 02:26:27


دبير حزب مؤتلفه اسلامي استان گلستان با اشاره به طرح هدفمند يارانه‌ها گفت: جهت‌گيري مثبت دولت را،‌ دشمنان نمي‌توانند ببينند لذا تلاش مي‌كنند با ايجاد ترديد در اجراي طرح اشكال‌آفريني كنند.



سيدحسن سيدي بعد از ظهر امروز در جمع بسيجيان شهرستان علي‌آبادكتول با اشاره به درياي حضور مردم در شهر مقدس قم كه به استقبال رهبري آمده بودند، اظهار داشت: ايمان به خدا و عشق به ولايت صحنه‌هاي زيباي استقبال از مقام معظم رهبري را به وجود آورده است.
وي تصريح كرد: ايمان به خدا بارها و بارها در زندگي مردم مسلمان ايران خودش را نشان داده است، حضور خالصانه رزمندگان در دفاع مقدس بر همين اساس ايمان به خدا و عشق به مقام ولايت بود.
دبير حزب مؤتلفه اسلامي استان گلستان نمونه ديگر آن را استقبال تاريخي از رئيس جمهور ايران در لبنان دانست و گفت: وجه مشترك مردم ايران و لبنان بيانگر اين بود كه مكتب اهل‌بيت از صهيونيست‌هاي غاصب و ستمگر بيزار است و به مظلومان و محرومان عشق مي‌ورزد و از آنها حمايت مي‌كند، بيزاري و عشقي كه از توحيد سرچشمه مي‌گيرد.
سيدي درباره نتايج اين سفر افزود: اين سفر ثابت كرد كه انديشه‌هاي امام راحل صادر شده است حقيقتي كه حضرت امام آن را فرموده بودند نشان داد كه ايران منزوي نيست، ملت‌ها و دولت‌هاي همگام با آنها از ايران اسلامي حمايت مي‌كنند.
وي ادامه داد: استقبال رئيس جمهور ايران در لبنان نشان داد كه در مقابل استكبار جهاني نبايد حالت انفعالي داشت بلكه بايد با تكيه به خدا حقايق را مطرح كرد.
دبير حزب مؤتلفه اسلامي استان گلستان درباره اجراي طرح هدفمند يارانه‌ها گفت: جهت‌گيري مثبت دولت را ،‌ دشمنان نمي‌توانند ببينند لذا تلاش مي‌كنند با ايجاد ترديد در اجراي طرح اشكال‌آفريني كنند.
سيدي افزود: طرحي كه قرار بود در دولت‌هاي گذشته اجرا كنند و در برنامه دوم، سوم و چهارم آمده بود، ولي در هر حال اجرا نكردند.
وي خاطرنشان كرد: دولت آقاي احمدي‌نژاد شجاعانه و هوشيارانه در اين راه گام برداشته و اميدواريم با دقت لازم كه تاكنون بكار برده در پيمودن بقيه راه موفق باشد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-471.html )