عنوان خبر:گلستان قهرمان مسابقات طناب كشي كاركنان وزارت نيرو ويژه خواهران
يكشنبه 2 آبان 1389 - 02:27:26


مسابقات طناب كشي كاركنان و شركتهاي وابسته وزارت نيرو ويژه خواهران با قهرماني تيم استان گلستان به پايان رسيد.



دبيركل اجرايي اين مسابقات عصر شنبه گفت: اين دوره از رقابتهاي طناب كشي كاركنان شركتهاي تابعه و وابسته وزارت نيرو ويژه خواهران با شركت تيمهاي گلستان، خراسان شمالي، ايلام، فارس، كرمان، خوزستان، مركزي، مازندران، هرمزگان و سمنان به مدت يك روز در سالن ورزشي شهيد گرزين شهرستان گرگان برگزار شد.
مهندس 'محسن كرد' افزود: اين دوره از مسابقات با حضور 90 شركت كننده برگزار شد و حاضران در دو گروه و در قالب 10 تيم به رقابت پرداختند.
وي اظهار داشت: از گروه نخست، تيمهاي گلستان و فارس و از گروه دوم تيمهاي ايلام و مازندران به مرحله نيمه پاياني راه يافتند كه در نهايت تيم گلستان موفق به كسب عنوان قهرماني شد و تيمهاي فارس و ايلام بترتيب مقامهاي دوم و سوم را كسب كردند.
به گفته محسن كرد، از ميان تيمهاي شركت كننده در اين دوره از مسابقات، تيم سمنان كاپ اخلاق را كسب كرد.
در آيين اختتاميه اين مسابقات كه عصر امروز با حضور مديران عامل صنعت آب و آبفا گلستان، معاونان شركت آب و فاضلاب استان گلستان، مسؤول ورزش بانوان وزارت نيرو و مسؤول كميته آمادگي جسماني آن وزارتخانه برگزار شد، مديرعامل شركت آب و فاضلاب گلستان در سخناني از تربيت بدني وزارت نيرو و تمامي حوزه هايي كه ميزباني اين دوره از مسابقات را برعهده داشتند، قدرداني كرد.
مهندس 'عليمرادي' همدلي، همكاري ميان كاركنان و ايجاد روحيه شادابي را تنها عامل موفقيت در همه مراحل كار و زندگي بيان كرد.
در اين آيين به تيمهاي اول تا سوم هدايايي به رسم يادبود اهدا شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-472.html )