عنوان خبر:افتتاح و کلنگ‌زنی 5 سالن ورزشی در آزادشهر
چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 02:29:40


رئیس اداره ورزش و جوانان آزادشهر گفت:
در سال 1391 دو سالن ورزشی افتتاح و به بهره‌برداری و سه سالن دیگر هم کلنگ‌زنی خواهد شد.



به گزارش پیام گلستان به نقل از خبرگزاری فارس قاسم‌علی برزمینی صبح امروز در دیدار با مسئولان هیئت‌های ورزشی شهرستان آزادشهر اظهار داشت: سالن بزرگ 2 هزار نفری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 350 میلیون تومان در حال ساخت و ساز است و بیش از 80 درصد کارهای عمرانی آن انجام شده است.

وی تصریح کرد: با عنایت به اینکه تا به امروز یک میلیارد تومان هزینه برای ساخت آن به کار رفته در همین شروع سال هم مبلغ 350 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل آن در نظر گرفته شده امیدواریم در شش ماهه اول سال به بهره‌برداری برسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آزادشهر خاطر نشان کرد: سالن اختصاصی پسران نیز بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در تلاش هستیم تا در دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

برزمینی افزود: سه سالن دیگر که شامل سالن ویژه تیراندازی در آزادشهر، سالن ورزش‌های رزمی در نوده خاندوز و سالن چند منظوره در روستای قورچای از توابع بخش مرکزی کلنگ‌زنی خواهد شد و تا قبل از پایان کار دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آزادشهر با اشاره به فعالیت 35 هیئت ورزشی در سطح شهرستان بیان داشت: برابر دستورالعمل اداره  کل ورزش و جوانان استان هیئت‌های غیرفعال کنار گذاشته می‌شوند تا توجه بیشتری نسبت به هیئت‌های فعال و ورزشکاران مستعد آنها صورت بگیرد.

وی از اختصاص 18 میلیون تومان اعتبار به هیئت‌های ورزشی در همین نخستین روزهای سال 1391 خبر داد و اضافه کرد: مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان گلستان توجه خوبی به ورزش شهرستان‌ها دارند و شایسته است مسئولان هیئت‌های ورزشی، سرپرستان، مربیان و ورزشکاران تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا با کسب عناوین ملی و بین‌المللی بخشی از زحمات وی جبران شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آزادشهر با اشاره به زحمات مسئولان هیئت‌های ورزشی گفت: در نظر داریم در اواخر اردیبهشت ماه مراسمی باشکوه را به منظور تجلیل از اعضای هیئت‌های ورزشی شهرستان برگزار کنیم.

برزمینی قیمت بیمه ورزشکاران روستائی را در سال جاری 3 هزار تومان و قیمت بیمه ورزشکاران ساکن در شهرها را 6 هزار تومان اعلام کرد و بیان داشت: سرپرستان و مربیان قبل از بیمه کردن از پذیرش ورزشکاران در محیط‌های تمرین و مسابقه خودداری کنند.

این مسئول ادامه داد: در صورت وجود سانحه برای ورزشکاران بیمه نشده اداره ورزش و جوانان هیچ‌گونه مسئولیتی را نمی‌پذیرد.

وی از آمادگی کامل اداره ورزش و جوانان شهرستان برای پذیرش طرح و برنامه‌هایی در ارتباط با جوانان خبر داد و متذکر شد: با سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان برنامه‌ریزی‌های کلان مربوط به جوانان در این وزارتخانه صورت می‌گیرد و ما هم به سهم خود آماده برگزاری مراسماتی در حوزه جوانان هستیم.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4764.html )