عنوان خبر:دشمنان ايران نمي‌خواهند يارانه‌ها به خوبي هدفمند شود
دوشنبه 3 آبان 1389 - 02:25:13


استاندار گلستان گفت: امروز دشمنان ايران به‌ويژه نظام سلطه و در راس آن اوباما مي‌خواهند كه قانون هدفمندي يارانه‌ها به خوبي در كشور اجرا نشود.



به نقل از روابط عمومي استانداري گلستان، جواد قناعت در جلسه ستاد هدفمند يارانه‌هاي استان اظهار داشت: ملت ما هميشه جلوي اين توطئه‌ها و دسيسه‌هاي دشمنان ايستاده‌اند و اجازه هرگونه دخالت را به آنها نداده‌اند.
وي افزود: استان گلستان در زمينه نحوه اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها رتبه خوبي را در كشور به دست آورده كه اين نشان مي‌دهد مديران به نحو احسن كارهاي خود را انجام داده‌اند.
وي تصريح كرد: بر اساس نظرسنجي‌هاي صورت گرفته از سوي وزارتخانه‌هاي مرتبط، استان گلستان درباره كارهاي اجرايي جزو استان‌هاي سوم و چهارم است و وضعيت استان در اين بخش خوب است.
قناعت ادامه داد: مبالغي كه دولت در اجراي اين قانون مشخص كرده، به زودي به حساب مردم استان گلستان كه در سامانه مربوطه ثبت نام كرده‌اند، واريز مي‌شود.
استاندار گلستان گفت: جلسات ستاد استاني اين قانون از اسفند ماه سال گذشته به صورت مرتب انجام شده و از شهريور ماه امسال نيز هر هفته به صورت منظم اين جلسات برگزار شده است.
وي تصريح كرد: با توجه به يك نظرسنجي صورت گرفته در استان، دستگاه‌هاي تعزيرات حكومتي، حمل و نقل، سازمان بازرگاني و كميته اطلاع‌رساني در اين زمينه به خوبي كار كرده‌اند.
قناعت افزود: اين مسئله خود اين واقعيت را روشن مي‌كند كه مديران استاني پاي كار هستند و تعداد مصوبات جلسات استاني در زمينه اجراي مطلوب اين قانون، در كشور نيز مطلوب مي‌باشد.
وي ادامه داد: تمام دستگاه‌هاي اجرايي استان، آمادگي كامل و لازم را براي اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها در استان را دارند.
قناعت گفت: در بخش اطلاع‌رساني كارهاي خوبي صورت گرفته، اما در حد مطلوب نيست، بلكه بايد گسترده‌تر در اين زمينه كار شود و به فكر تاثيرگذاري آن بر مردم باشيم.
به گفته استاندار گلستان، بنا داريم تا يك ساختاري از سوي صدا و سيما و ارشاد استان و دستگاه‌هاي زيربط در اين زمينه تعريف شود تا بتوانيم بحث اطلاع‌رساني را به نحو گسترده، شايسته و تاثيرگذار انجام دهيم.
وي از تاسيس و راه‌اندازي يك واحد پاسخگويي به سئوالات مردمي در زمينه اجراي اين قانون خبر داد و گفت: در جلسه امروز تصميم گرفته شد تا اين واحد با حضور نمايندگاني از دستگاه‌هاي مربوطه در دبيرخانه ستاد استاني همراه با چندين خط تلفن حضور داشته باشند تا به سئوالات و شبهات مردم پاسخ دهند.
وي ضمن توصيه به همه مردم به منظور جلوگيري از هرگونه التهاب احتمالي و رواني و جلوگيري از شايعات احتمالي گفت: مردم بايد تنها به صحبت‌هاي مسئولان ستاد كشوري و در استان مسئولان ستاد استاني كه از طريق ارباب جرايد معتبر و صدا و سيما استان پخش مي‌شود، توجه داشته باشند.
استاندار گلستان يادآور شد: براي انتخاب مبلغي كه قرار است به حساب مردم واريز شود، ساعت‌ها كار كارشناسي و برنامه‌ريزي شده كه چگونه در اين زمينه عمل شود.
وي گفت: اجراي اين قانون به معناي حذف يارانه‌ها كالا نيست، بلكه بخشي از اين يارانه به حساب مردم و بخش ديگري به خود كالا اختصاص مي‌يابد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-477.html )