عنوان خبر:امام جمعه علی آباد کتول : عده ای با تعمد حقایق دین را خرافه معرفی می کنند. + عکس
شنبه 9 ارديبهشت 1391 - 03:09:23


حجت الاسلام باقری :

امام کاظم (ع) فرمود لقمان حکیم به فرزندش فرمود : دنیا دریای عمیقی است که گروه بسیاری در آن غرق شدند، پس کشتی ات را با تقوا بساز و زاد و توشه ات ایمان باشد و بادبان آن توکل به خدا باشد، ناخدای آن عقل و راهنمای آن علم باشد و سکان آن صبر باشد.




به گزارش پیام گلستان به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه علی آباد کتول ، حجت الاسلام باقری امام جمعه علی آباد با اشاره به برگزاری با عظمت مراسم دهه فاطمیه در شهرستان گفتند : این جای شکرگزاری دارد خصوصا روز شهادت که یادآور عاشورا بود.

حجت الاسلام باقری-امام جمعه علی آباد

امام جمعه علی آباد در بخش دیگری از خطبه ها در جواب شبهه ای که جدیدا در سایتهای دشمنان اهل بیت (ع) مطرح کرده اند که فاطمیه تا حالا چرا با این عظمت نبوده چرا اینها اینقدر به فاطمیه اهمیت می دهند؟ فرمودند : دهه ی فاطمیه پس از شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) شروع شد. شخص امیر المومنین (ع) فاطمیه را عزاداری می کردند. و امروز مراجع و بزرگان دین و رهبر معظم انقلاب فاطمیه را اقامه ی عزا می کنند. بنی امیه و بنی عباس و امروز دشمنان اهل بیت (ع) نگران بودند و هستند و نمی گذارند این فرهنگ زنده شود. امروز بحمدالله به برکت انقلاب اسلامی کشور جمهوری اسلامی ایران یکپارچه در دهه ی فاطمیه مانند محرم اقامه ی عزا می کنند و این برای وهابیت و آل سعود و آل خلیفه و آمریکا و دوستانش سخت است و شبهه افکنی می کنند. آل سعود تلاش می کند تمام آثار تاریخی که نشانه ی عظمت اهل بیت (ع) است در عربستان و در مدینه و مکه از بین ببرند تا اهل بیت (ع) معرفی نشوند.


نماز جمعه-علی آباد کتول-گلستان

حجه الاسلام باقری با اشاره به این که امروز مراجع معظم و رهبر عزیز بیدارند و با مظاهر خرافات مخالفت می کنند،  گفتند : عده ای با تعمد حقایق دین را خرافه معرفی می کنند. باید مصادیق خرافه را شناخت.

ایشان با یادآوری 12 اردیبهشت روز شهادت شهید مطهری و روز معلم ، گفتند : دستوراتی در دین مبین اسلام است که انسان باید از معلمانش تکریم کند.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4775.html )