عنوان خبر:ميزباني مسابقات بين‌المللي كشتي
دوشنبه 3 آبان 1389 - 02:35:43


مدير‌كل تربيت‌بدني استان گلستان اعلام كرد: به دنبال برگزاري مسابقات بين‌المللي كشتي در دهه فجر به ميزباني گلستان هستيم.



قربانعلي پاشا صبح امروز در مراسم تجليل از قهرمانان، پيشكسوتان و خادمان ورزش استان گلستان اظهار داشت: صحبت‌هايي با رئيس فدراسيون كشتي انجام شده و اميدواريم بتوانيم مسابقات بين‌المللي كشتي به مناسبت دهه مبارك فجر را در گرگان برگزار كنيم.
وي همچنين از برگزاري مسابقات آسيايي واليبال در سال 1390 به ميزباني گرگان خبر داد و افزود: طي جلساتي كه با سعيدلو رئيس سازمان تربيت‌بدني و جواد قناعت استاندار گلستان داشتيم، قرار بر اين شد كه سال آينده اين مسابقات در گلستان برگزار شود.
وي به مصوبات ورزشي هيئت دولت در استان گلستان اشاره و خاطرنشان كرد: در سفر اول و دوم هيئت دولت، مصوبات ارزشمندي داشتيم كه موجب شده سرانه ورزشي استان از 0.2 به 0.7 مترمربع افزايش يابد.
مدير‌كل تربيت بدني استان گلستان تصريح كرد: 80 درصد از مصوبات سفر اول و 70 درصد از مصوبات سفر دوم به استان، افتتاح و به بهره‌برداري رسيده است.
پاشا ادامه داد: در دهه فجر سال گذشته از مصوبات سفرهاي اول و دوم هيئت دولت، 21 پروژه سر پوشيده و در هفته دولت سال جاري نيز هفت پروژه سرپوشيده در سطح استان افتتاح شد.
وي ضمن تشكر از هيئت دولت و مسئولان استان كه در راستاي افتتاح اين پروژه‌ها مساعدت داشتند، يادآور شد: 11 پروژه ورزشي ديگر نيز در دهه فجر سال جاري افتتاح مي‌شود.
مدير‌كل تربيت بدني استان گلستان، تعداد هيئت‌هاي ورزشي استان را 425 هيئت عنوان كرد و افزود: اين هيئت‌ها زير نظر 48 هيئت ورزشي استان فعاليت دارند و 41 هيئت استان داراي نايب رئيس فعال هستند.
مراسم تجليل از قهرمانان، پيشكسوتان و خادمان ورزش استان گلستان در سالن امام خميني (ره) گرگان و با حضور جمعي از مسئولان ارشد استان و جامعه ورزش گلستان برگزار شد.
در اين مراسم 650 نفر از جامعه ورزش ضمن اهداي جوايز و لوح تقدير، مورد تجليل قرار گرفتند و هيئت‌هاي بسكتبال، واليبال، فوتبال، كبدي، كاراته و دووميداني به عنوان هيئت‌هاي برتر استان گلستان در سال 1388 انتخاب شدند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-479.html )