عنوان خبر:گرگان آماده برگزاري مسابقات بزرگ ورزشي
دوشنبه 3 آبان 1389 - 02:45:59


استاندار گلستان گفت: براي برگزاري مسابقات بزرگ ورزشي در گرگان آمادگي و ظرفيت لازم موجود است و ما مسئولان هم همكاري و مساعدت لازم را داريم.



مهندس جواد قناعت صبح امروز در جمع اهالي ورزش گلستان اظهار داشت: در دولت نهم و دهم به ورزش نگاه ويژه‌اي شده و مسئولان ارشد كشور توجه جدي به ورزش دارند.
وي تصريح كرد: در سفر سوم هيئت دولت به استان گلستان در برنامه‌اي پنج ساله، سالانه 40 ميليارد تومان براي موضوعات فرهنگي، هنري و ورزشي در نظر گرفته شد كه از اين مبلغ‌ 20 درصد سهم ورزش بوده و اين نشان از نگاه ويژه دولت به ورزش است.
استاندار گلستان گفت: با توجه ويژه احمدي‌نژاد شاخص‌هاي ورزش در استان گلستان رشد چشمگيري داشته است.
قناعت با بيان اينكه به گفته مقام معظم رهبري در جامعه‌اي كه تحرك و ورزش باشد، پويايي و بالندگي ايجاد مي‌شود، خاطرنشان كرد: با پويايي و بالندگي جامعه مي‌توان كارهاي جهشي انجام داد و اين ظرفيت در جامعه ما وجود دارد.
وي با اشاره به استقبال گسترده مردم در سفر سوم هيئت دولت به گلستان‌ تصريح كرد: از مردم عزيز استان، جوانان برومند و قشر ورزش‌دوست به دليل استقبال با شكوه از هيئت محترم دولت سپاسگزارم و اين نشان از هميشه در صحنه ‌بودن اين ملت پويا و بالنده است.
استاندار گلستان تجليل از جامعه ورزش استان را گامي بلند در توسعه ورزش گلستان دانست و يادآور شد: با توجه به افزايش زيرساخت‌هاي ورزشي در استان، پيشرفت‌هاي قابل توجهي داشته‌ايم و گلستان ظرفيت بسياري براي انجام كارهاي بزرگ در امر ورزش دارد و ما از رياست سازمان تربيت بدني خواستار توجه بيشتر به ورزش استان شده‌ايم.
قناعت ادامه داد: پيگيري‌هاي لازم انجام شده تا مسابقات جوانان آسيايي واليبال را در سال 1390 به ميزباني گلستان برگزار كنيم و اين ظرفيت وجود دارد تا در سراسر استان، شاهد برگزاري مسابقات بزرگ ورزشي باشيم.
وي اظهار اميدواري كرد تا در دهه مبارك فجر سال جاري، مسابقاتي چند جانبه با حضور استان‌هاي مختلف و كشورهاي همجوار در گلستان برگزار شود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-482.html )