عنوان خبر:طلب 300 میلیارد تومانی نیروگاه علی آباد کتول از دولت
پنجشنبه 21 دي 1391 - 09:04:52


نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس :
نیروگاه سیکل ترکیبی علی آبادکتول 300 میلیارد تومان از دولت طلب دارد.



به گزارش پیام گلستان رحمت الله نوروزی در گفتگو با خبرگزاری مهر ، خواستار پرداخت مطالبات این نیروگاه از سوی دولت شد و گفت: امیدواریم با پرداخت آن، به اجرای فاز دوم طرح کمک شود و خدمات دهی آن توسعه یابد.

وی با اشاره به حادثه سیل سالجاری در علی آبادکتول عنوان کرد: در بحث سیل انتظار داریم مسئولان ملی و استانی توجه ویژه برای تخصیص اعتبارات به منطقه داشته باشند.

نوروزی گفت: با توجه به اینکه سه نفر در حادثه سیلاب در علی آبادکتول کشته شدند و شش بار شهر دچار آبگرفتگی شد، باید توجه ویژه به این منطقه شود.

این نماینده مجلس با اشاره به مشکلات بخش صنعت و معدن در منطقه یادآور شد: مسئولان معدن و صنعت قول دادند برای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و صنعتی گام بردارند و امیدواریم این وعده محقق شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه وضعیت استان در حوزه اشتغال مناسب نیست خواهان توجه و تخصیص اعتبار به بخش کشاورزی برای رونق اشتغال در این بخش شد.

نوروزی یادآور شد: از 197 میلیارد تومان اعتبارات توسعه بخش کشاورزی تا کنون 34 درصد تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه گلستان، رتبه بالای بیکاری در کشور را دارد، افزود: انتظار داریم مسئولان تدبیر کنند و منابعی که در سایر استانها جذب نمی شود به استان سوق داده شود.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4822.html )